تازه‌ترین عناوین

ملی‌پوش کشتی آزاد با بیان اینکه عمل جراحی کتفش را زیر نظر یکی از پزشکان دنیا انجام داده، اعلام کرد که فیزیوتراپی را از یک ماه دیگر آغاز می‌کند.
غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس روز گذشته اعلام کرد که طبق محاسبات، هر بازنشسته به طور متوسط باید یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به حقوق خود اضافه کند. این در حالی است که بسیاری از بازنشستگان این رقم را زیر شش تا هفت میلیون تومان می‌دانند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با پُرسون خبر داد:

هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی است/ به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسیدگی خواهیم کرد

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین درجمع جانبازان و ایثارگران شهر اقبالیه در گفتگو با خبرنگار پُرسون قزوین گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و خدمات‌دهی به آنها از مهمترین برنامه‌های این نهاد است.
رییس اورژانس استان مرکزی از استقرار و پوشش خدمات اورژانس توسط دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ دستگاه آمبولانس و ۲۶ نیروی فوریت‌های پزشکی دربی امروز میان پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک خبر داد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رویکرد این سازمان در حفاظت از یوزپلنگ آسیایی گفت: ابتدا باید تهدیدها و مشکلات زیستگاه‌ها را رفع کنیم و به موازات آن پروژه تکثیر در اسارت را دردستور کار داریم اما اولویت رفع موانع حضور یوز در زیستگاه‌هاست.
تکلیف کلمه ای است که با شروع سال تحصیلی زیاد شنیده می‌شود و چه والد باشی و چه دانش آموز ممکن است با شنیدن آن موجی از عصبانیت و یا رضایت در ذهن شما تداعی شود. حال باید دید به راستی مسئولیت تکلیف بر عهده کیست و والدین تا چه اندازه باید در این زمینه همکاری کنند؟
سازمان آگهی های پرسون