تازه‌ترین عناوین

لیونل مسی با همکاری شرکت «اسماگلر اینترتینمنت» یک کمپانی تولید فیلم جدید به نام «روزاریو ۵۲۵» راه‌اندازی کرده است.
روزنامه «واشنگتن پست» با اشاره به گزارش روند انتقال پیجرهای منفجر شده در لبنان مبنی بر دست داشتن شبکه‌ای از تامین‌کنندگان و افراد حقیقی و حقوقی از مجارستان، پرتغال و نروژ تاکید کرد، استفاده ابزاری اسرائیل از اروپایی‌ها، فشار علیه آن‌ها، به اتهام همکاری در عملیات تروریستی با پیجرها را افزایش می‌دهد.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) تاکنون، ۴۱ هزار و ۴۳۱ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه تمرکز روی اصلاح ماده ۴۱ قانون کار می تواند مسیر تعیین دستمزد را اصلاح کند گفت: افزایش دستمزد کارگران مطابق با تورم جاری در جامعه تنها درخواست اعضایی شورای عالی کار و جامعه کارگری است.
یک روانپزشک با بیان اینکه با شروع پاییز و کوتاه‌تر شدن طول روز و کمتر شدن نور خورشید احتمال ابتلا به افسردگی افزایش می‌یابد، گفت: «تغییرات خلق مستقیماً به تغییرات فصلی مرتبط است.»
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، سرخپوشان در دربی تهران نباید به تیم استقلال ضربه ایستگاهی بدهند، چرا که این تیم میانگین قدی بالایی دارد و می‌تواند روی ضربات ایستگاهی خطرناک باشد.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی؛

ما همچنان مدیون خون پاک شهدا هستیم

در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با خانواده شهید حسین اجاقی دیدار و گفت‌وگو کردند.
خراسان جنوبی در پی حادثه تأسف برانگیز در معدن معدنجو طبس و ‌جان باختن و مجروح شدن جمعی از کارگران شریف آن ۳ روز ‌در خراسان جنوبی عزای عمومی اعلام شد.
سازمان آگهی های پرسون