تازه‌ترین عناوین

وزیر دفاع آمریکا در تماس با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نسبت به امنیت آمریکایی‌ها در منطقه ابراز نگرانی کرد و راهکار دیپلماتیک میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر را برای بازگشت صهیونیست‌های آواره به نواحی شمالی اراضی اشغالی ضروری دانست.

طبق برخی از گزارشات حدود 15هزار نفر از سربازان «ارتش احتیاط اسرائیل» فرار کردند و رژیم سعی دارد با پرداخت مشوقه‌هایی پناهجویان آفریقایی را در قالب مزدور به میدان‌های جنگ روانه کند.

وزیر امور خارجه انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که لندن «تحریم‌های جدید احتمالی» را علیه شهرک‌نشینان صهیونیست به دلیل خشونت‌ها در کرانه باختری، تحت بررسی قرار می‌دهد و در صورت لزوم برای آن اقدام خواهد کرد.

رییس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان شمالی گفت: زلزله امروز (یکشنبه) ۱۲ مصدوم داشت که ۲ نفر از آنها با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

کاخ کرملین امروز (یکشنبه) اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تماس تلفنی با «سردار بردی محمداف» همتای ترکمن خود، درباره روابط دوجانبه و رویدادهای بین‌المللی آتی گفت‌وگو کرد.

یک متخصص گفت: «برعکس چیزی که معمولاً مراجعه کننده‌ها انتظار دارند استفاده از کرم‌ها و روش‌های جوانسازی راه‌های پیشگیری از چین و چروک پوست نیستند، بلکه فقط می‌توانند پوست را به شکل موقت شاداب و جوان‌تر نشان دهند.»
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده مردم پایتخت تا روز سه‌شنبه هفته جاری هوای به نسبت گرم را تحمل خواهند کرداما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و در واقع آخرهفته کاهش نسبی دمای هوا برای این استان پیش‌بینی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز خبر داد:

اختلاف خانوادگی دو برادر ناتنی تبریزی به شلیک گلوله ختم شد

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از درگیری و اختلاف خانوادگی دو برادر ناتنی در یکی از محلات تبریز خبر داد و گفت: در پی این درگیری، یکی از آن‌ها با اسلحه جنگی به پای برادرش شلیک و او را زخمی کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی خبر داد:

بروزرسانی و توسعه تجهیزات کتابخانه موجب تشویق کتابخوان ها میشود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد: یکی از موثرترین راه های جذب و حفظ کاربران؛ شاداب سازی فضای کتابخانه ای، بروزرسانی و توسعه تجهیزات موجود در آنهاست.
کتاب «سقلمه» کاری از انتشارات سوره مهر روایت پسری است که با رسیدن به سن ازدواج، برای پیدا کردن همسر مورد علاقه‌اش تقلا می‌کند.
رژیم اشغالگر قدس در روزهای اخیر، بر شدت کارزار وحشت‌افکنی و ترور فرماندهان جریان مقاومت در لبنان افزوده است. در این راستا، شاهد منفجر شدن پیجرها و سایر وسایل الکترونیکی نظیر گوشی های تلفن همراه و لپ تاپ ها و حتی پنل های خورشیدی در لبنان بوده‌ایم.
سه خصوصیت بارز و برجسته جوانان انرژی، امید و ابتکار است که اگر درست هدایت شود، جوان راه اسلامی را که همان به فعلیّت رسانیدن استعدادها است، پیدا می‌کند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین طی مصاحبه با «پاول زاروبین» خبرنگار سرشناس روس بیان کرد: «برای روسیه هیچ جایگزین دیگری در تاریخ وجود نداشته است و اکنون نیز هیچ جایگزینی برای پیروزی ما وجود ندارد.»
سازمان آگهی های پرسون