تازه‌ترین عناوین

همراه با فیلم های تعطیلات در سیما

روایت «شهاب حسینی» از قیام عاشورا بر قاب سیما

در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، با شبکه‌های سیما از روایت قیام امام حسین (ع) در «کربلا جغرافیای یک تاریخ» با روایتی از «شهاب حسینی» تا نذر آویختن یک پرده نقاشی با موضوع عاشورا در «نقش و نقاش» همراه باشید.
در دوازدهمین جلسه کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما مقرر شد بدهی سینماها از ۱۰ تا ۲۰ شهریورماه پرداخت شود.

مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و بزرگداشت و تشییع پیکر مرحوم حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان رئیس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی صبح دیروز با حضور تنی چند از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش برگزار شد.
مجید مجیدی کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص) گفت: آرزویم ساخت فیلمی درباره امام حسین(ع) است ولی واقعیتش این است که پرداخت به موضوع عاشورا کار بسیار سختی است.
چهارم شهریور ماه هر سال مصادف با زادروز اکبر عبدی یکی از بازیگران صاحب سبک سینمای ایران است، وی چهارم شهریور ماه ۱۳۳۹ از پدر و مادری اردبیلی در محله نازی‌آباد تهران زاده شد.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه داروساز در دسترس‌ترین عضو کادر سلامت است، گفت: سلامت جامعه در گرو ایفای نقش داروسازانی مسئول، متعهد به اخلاق حرفه ای و متخصص است.

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) پنجم شهریورماه سال جاری در محل کمیته امداد برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی گفت: علاوه بر سرقت علمی و ادبی، یکی از تهدیدهای جدی در سال‌های اخیر، گسترش انتشار کتب انحرافی، فاقد مجوز و لغو مجوز شده بر بستر پلتفرم‌های فروش کتاب دیجیتال است.
گزارش بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال که امروز چهارشنبه پنجم شهریورماه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند، از رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.
در جریان شکایت نمایندگان مجلس از وزیر نفت؛

زنگنه همه راه‌های مقابله با تحریم‌ها را مسدود کرد

نمایندگان مجلس طی شکایتی که از بابت «ترک فعل» از وزیر نفت به قوه قضاییه ارجاع کرده‌اند عنوان کرده‌اند که بیژن زنگنه همه راه‌های مقابله با تحریم‌ها را مسدود کرد.
هفته پیش محمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی نظارت ساترا (به نمایندگی از سازمان صداوسیما) بر وی‌اودی‌ها و محصولات شبکه‌ی نمایش خانگی در فضای مجازی را غیرقانونی دانست و تأکید کرد که هنوز قانونی ناظر به تفویض این اختیار از ارشاد به صداوسیما به تصویب نرسیده است.
مدیر انتشارات هزاره ققنوس از اجرای نذر کتاب همزمان با آغاز ماه محرم و ایام عزاداری بر سرور و سالار شهیدان خبر داد و گفت: امسال این نذر در قالب کتاب‌های مکتوب و دیجیتال برگزار می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون