تازه‌ترین عناوین

پرسون گزارش می دهد؛

بررسی جزییات طرح وام ودیعه مسکن

وزیر راه و شهرسازی اخیراً اعلام کرده در تهران مستأجران واحدهای مسکونی کوچک‌تر از ۷۵ متری و در سایر شهرها، کمتر از ۹۰ متر مشمول وام ودیعه مسکن خواهند شد.

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای:

افزایش تردد در محور‌های برون‌شهری

اطلاعات دریافتی از ترددشمارهای فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴.۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در جلسه مورخ ۲۹ مرداد کمیته امنیتی ستاد کرونا، علی‌رغم توضیحات مفصل سازمان تبلیغات، تصمیم وزارت بهداشت تغییر نکرد و برگزاری عزاداری در فضای مسقف ممنوع شد.
آخرین روزهای مردادماه، فیلم‌های سینمایی همچون "استرداد"، "روزهای زندگی"، "هیهات"، "رقص پرواز" و "مردی شبیه باران" به آنتن شبکه‌های تلویزیون می‌رسد.
سعید رجبی فروتن مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی عنوان کرد که فارابی مجموعه برنامه‌هایی را در قالب محتوای دیجیتال برای انتشار در ایام محرم آماده کرده است.
سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از امشب ۲۹ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
پلیس در پی عامل یا عاملان جنایت هولناک

معمای جسد کشف شده در بجنورد

هویت جسد زنی حداقل 25 ساله که سال گذشته درون چاهی در بجنورد کشف شد هنوز مشخص نشده است و دستگاه قضایی و پلیس آگاهی خراسان شمالی با استفاده از نمونه DNA مقتول در پی کشف راز هویت این جسد و شناسایی متهم یا متهمان این جنایت هولناک هستند.
با آزادسازی سهام عدالت، شرایط فروش برای افرادی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده بودند فراهم شد و از همان ابتدا تاکنون حدود 30 درصد از مشمولان سهام عدالت در استان سهام خود را از طریق کارگزاری ها یا درگاه های بانکی به فروش گذاشته اند اما تأخیر در واریز وجه فروش یا واریز وجه کمتر از ارزش واقعی سهام عدالت و همچنین واریز نشدن وجه حاصل از فروش به حساب فروشندگان، مسائلی است که این روزها عمده سهام داران به آن‌ها اعتراض دارند به طوری که حتی برخی سهام داران بورس نیز به نحوه فروش سهام عدالت اعتراض کرده اند و این روند را عامل اصلی منفی شدن شاخص کل بورس مطرح می کنند.
سازمان آگهی های پرسون