تازه‌ترین عناوین


یک روانشناس با اشاره به همراهی برخی والدین در تقلب کردن دانش آموزان هنگام پرسش و پاسخ مجازی، گفت: والدین باید توجه داشته باشند که دانش آموز کنونی، شهروند آینده این جامعه است و از این رو آموزش کنترل درونی به دانش آموز و عدم تقلب در هنگام نبود کنترل بیرونی در آموزش مجازی، امری مهم محسوب می‌شود.

بانک جهانی اعلام کرد قیمت نفت بیش از همه چیز از بحران کرونا ضربه خورده است. این بانک قیمت نفت در سال آینده میلادی را به طور متوسط 44 دلار در هر بشکه پیش‌بینی کرد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: علت افزایش قیمت مرغ، تخم مرغ و لبنیات به مسئله انکارناپذیر ارز بازمی‌گردد اما انصافا مسئله مدیریت داخلی هم نقش زیادی در افزایش قیمت این کالاها بازی می‌کند.
دانشمندان دانشگاه جورجیا با استفاده از گونه‌های متفاوت ویروس کرونا توانستند نقطه ضعف این ویروس را پیدا کنند.

مصوبات جدید ستاد استانی کرونا دریزد؛

رفت و آمدهای شبانه خانوادگی در یزد ممنوع شد

استاندار یزد گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده در نشست ستاد کرونا رفت و آمدهای خانوادگی شبانه ممنوع  و نیروهای انتظامی را موظف کردیم تا خودروهایی که به صورت خانوادگی و جمعی در حال تردد در سطح شهر هستند، جریمه کنند.
با کشف موفقیت آمیز اهداف توسط رادارهای قدیر، مراقب و بشیر؛

ایران وارد باشگاه رادارهای برد بلند شد

در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۹ رادارهای آرایه‌فازی قدیر، مراقب و بشیر اهداف مختلف را بر فراز منطقه عمومی رزمایش با موفقیت کشف و شناسایی کردند که با این موفقیت جمهوری اسلامی ایران وارد باشگاه رادارهای برد بلند شد.
در پی ادعاهای بی‌اساس مقامات رژیم آمریکا:

سفیر سوییس احضار شد

ایران به ادعاهای بی‌اساس مقامات رژیم آمریکا، در خصوص دخالت سایر کشورها در انتخابات پیش رو در این کشور واکنش نشان داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختن به مولفه تربیت را از جمله اولویت‌های کاری قوه مقننه برشمرد و گفت: برای ساماندهی امور آموزش و پرورش باید صدای معلمان شنیده شود.
جرد لتو بازیگر اسکاری هالیوود بعد از سال ۲۰۱۶ بار دیگر در نقش جوکر ظاهر می شود.

سازمان آگهی های پرسون