تازه‌ترین عناوین

در راستای اجرای دولت الکترونیک و رفاه حال بازنشستگان تحت پوشش؛

فرآیند صدور گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری الکترونیکی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: فرآیند صدور گواهی کسر از حقوق برای بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق از امروز (چهارشنبه هفتم آبان ماه) به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف و توزیع ۳۰۰ هزار انسولین قلمی احتکار شده در غرب استان تهران خبر دادو گفت: در این زمینه ۲ واسطه دستگیر و وارد کننده شناسایی شده است.
با تشدید شیوع ویروس کرونا در اروپا و آمریکا، قیمت نفت دو دلار و ۱۸ سنت معادل ۵.۵ درصد کاهش یافت و به ۳۷ دلار و ۳۹ سنت در هر بشکه بسته شد.
پس از بحث و گفت‌وگوهای فراوان میان دولت و مجلس و کارشناسان، نمایندگان مجلس دیروز صبح به کلیات طرح الزام دولت به پرداخت یارانه تأمین کالاهای اساسی رأی دادند تا در صورت طی مراحل قانونی و کسب نظر موافق شورای نگهبان به قانون تبدیل شود.
رئیس پلیس فتا از بازداشت دو متهمی خبر داد که در فضای مجازی داروی تقلبی درمان کرونا را به‌عنوان داروی واقعی به فروش می‌رساندند و در یک مورد، واکسن تقلبی را به قیمت ۱۷میلیون تومان به یک شهروند فروخته‌اند.

سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مابقی مطالبات برانکو ایوانکوویچ به طور کامل پرداخت و با این مربی تسویه حساب شد.
فرآیند سخت و زمان‌بر دریافت وام‌های قرض‌الحسنه موجب شده مردم عطای این تسهیلات را به لقایش ببخشند. اما دقیقا در همین دوره، صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی رونقی تازه پیدا کرده و با استفاده از نرم‌افزار، تدوین اساسنامه و ارائه خدمات ویژه آن‌چنان اشاعه یافته و پیشرفته کرده که دست کمی از یک بانک کوچک ندارد.
حدود ۱۵ سال از آغاز ساخت یک تونل ۳۰ کیلومتری در دل رشته کوه البرز برای انتقال آب از سد کرج تا تهران گذشته و حالا با اتمام ریزه‌کاری‌های این پروژه، قرار است حجم زیادی از آب به جای حرکت در مسیر زیبای رودخانه کرج و جاده چالوس مستقیم وارد تونل و به تهران منتقل شود. چیزی که از نظر فعالین زیست محیطی و شهروندان البرزی، پهن کردن فرش قرمز مرگ زیر پای رودخانه کرج و جاده چالوس است.
سازمان آگهی های پرسون