تازه‌ترین عناوین

مجسمه مومی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری در موزه «مادام توسو» در برلین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ه سطل زباله‌ انتقال یافت.

اطلاعات موجود در تاریخچه بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز یا ارز دیجیتال دنیای کریپتو و دارایی های دیجیتال نشان می دهند که مقاله سفید یا وایت پیپر این رمزارز بزرگ، دوازده سال قبل در چنین روزی (مورخ ۳۱ اکتبر ۲۰۰۹) توسط فرد یا گروهی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو به جهان فناوری معرفی شد و هویت این فرد یا گروه هنوز هم با گذشت دوازده سال همچنان به صورت مبهم باقی مانده است.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید تعطیلی یک هفته ای صنوف پرتردد و ریسک‌پذیر در گروه‌های سه و چهار شهر تهران خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز ، ۱۰ آبان ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام شاخص کل به دلیل افزایش عرضه در نمادهای شاخص‌ساز روندی صعودی پیدا کرد و همچنین شاخص هم‌وزن نیز مثبت شد.
یک کارشناس بازار سرمایه با پیش‌بینی بازگشت رونق به بازار سهام گفته است: انتظار می‌رود در هفته پیش رو تا حدودی نظم به بدنه بازار برگردد و دوباره شاهد بازگشت رونق نسبی در بازار سرمایه باشیم.
بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی تا اواسط هفته کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس کاهش می‌یابد.

راننده خودرویی در مکه با سرعت بالا، بعد از عبور از موانع، خودروی خود را به درب مسجد الحرام کوبید!
ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی نایین، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و پس از بازرسی یک مجسمه سنگی سرباز هخامنشی کشف و به اداره میراث فرهنگی تحویل داده شد.
جانشین پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۶ نفره کلاهبرداران فروش ساعت‌های قلابی و کلاهبرداری چند میلیاردی آنان خبر داد.

در راستای اجرای دولت الکترونیک و رفاه حال بازنشستگان تحت پوشش؛

فرآیند صدور گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری الکترونیکی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: فرآیند صدور گواهی کسر از حقوق برای بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق از امروز (چهارشنبه هفتم آبان ماه) به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

سازمان آگهی های پرسون