تازه‌ترین عناوین

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در محور هراز تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز دوشنبه 12 آبان و همچنین از ساعت 6 روز سه شنبه 13 آبان تا ساعت 2 بامداد روز بعد ممنوع است.

جان کری وزیر امورخارجه پیشین آمریکا در قامت تهیه‌کننده و مشاور به یک کمپانی تولید فیلم پیوست و به این ترتیب وارد دنیای سینما شد.

با وجود عقبگرد بیش از ۳۸ درصدی شاخص کل بورس تهران از نیمه مردادماه و نبود چشم‌انداز روشن از آینده سرمایه‌گذاری در این بازار همچنان شاهد تقاضای جدید برای صدور کدهای معاملاتی هستیم.
هیچ چیز تحت کنترل قرار ندارد و کرونا در سراسر جهان به شکل فزاینده ای تمامی آمارهای مربوط به ابتلا و مرگ و میر را افزایش می دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در اتوبوس‌ها به افراد فاقد ماسک تذکر داده می‌شود و ابلاغ کردیم که ماموران به صورت رندومی اتوبوس‌ها را نگه داشته و تذکر بدهند.
پس از انتشار خبر غرق شدن خانواده ایرانی غرق شده در کانال مانش، یکی از فیلمسازان به نام محمدحسین مهدویان با انتشار ویدیویی کوتاه از دختربچه این خانواده اعلام کرد که از او برای بازی در فیلم «درخت گردو» تست بازیگری گرفته است.
یک شرکت دیگر در بورس، درج نماد و یک گام به عرضه اولیه نزدیک شد. احتمالا در آینده نزدیک سهامداران شاهد عرضه اولیه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا خواهند بود.
تجمع اعتراضی فعالان استخراج؛

تکلیف دستگاه‌ها را مشخص کنید

گروهی از فعالان صنعت استخراج ارزهای دیجیتال در ایران امروز مقابل ساختمان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تهران تجمع کردند. آنها خواستار تسریع اجرای مصوبه اخیر دولت برای سامان‌دهی دستگاه‌های استخراج بودند.
دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: بنا بود نتایج آرا امروز اعلام شود، اما به دلیل برخی گزارش‌ها و اعتراضات رسیده از برخی ادارات، اعلام نتایج قطعی به فردا موکول شد.
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت را‌ههای کشور با اشاره به تردد روان در محورهای کندوان، فیروزکوه و هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده پل فردیس خبر داد.

سازمان آگهی های پرسون