تازه‌ترین عناوین

در حالی یارانه نقدی این ماه واریز شود، که این یارانه نخستین یارانه ای است که در زمان ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی واریز خواهد شد. همچنین طبق مصوبه مجلس در سال ۹۹ قرار بر این بود که دولت در اوایل سال ۱۴۰۰ زمینه ثبت نام جاماندگان یارانه را فراهم کند، که تاکنون خبری از آن نشده است.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در مورد رایگان شدن تست کرونا توضیحاتی را ارائه داد.
بسیاری از کشورها در سراسر جهان مشغول توزیع واکسن کووید ۱۹ هستند؛ اما در این میان ظاهرا برخی افراد از تزریق واکسن خودداری می‌کنند. این تصمیم دلایل متعددی دارد که البته بررسی آن‌ها موضوع این خبر نیست. اما به‌نظر می‌رسد که مقامات دولت محلی در واشنگتن دی‌سی در تلاش هستند تا تعداد بیش‌تری از نوجوانان را به تزریق واکسن ترغیب نمایند.
امروز سهامداران شرکت‌های صنایع کاشی و سرامیک سینا، رینگ سازی مشهد و پارس الکتریک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیرپاستوریزه پگاه گیلان، پتروشیمی ارومیه و فولاد هرمزگان جنوب در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
در این گزارش به ارزش روز دارایکم در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.
بنابر اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۲ هزار و ۵۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۳۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 20 مرداد 1400؛

رشد 20 درصدی کاردانو/ بازگشت بیت کوین به بالای 46 هزار دلار

عملکرد کوین های جایگزین طی چند روز گذشته بسیار چشمگیر بوده است. اتریوم پس از عبور از هارد فورک لندن، در مقیاس هفتگی 30 درصد افزایش یافته است. تنها در 24 ساعت گذشته، ETH از مرز 3200 دلار عبور کرد و به بالاترین سطح خود طی چند ماه اخیر یعنی بالاتر از 3240 دلار رسید.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.
سازمان آگهی های پرسون