تازه‌ترین عناوین

اداره‌ کل استاندارد تهران شیر فرا دمای ۲۰۰ سی سی فاسد با برند پگاه تهران در بازار مشاهده کرده و نسبت به مصرف آن هشدار داد.

آخرین وضعیت رمزارزها امروز 25 مرداد 1400؛

سبزپوشی آلتکوین ها/ کاردانو و بایننس همچنان بر مدار صعود

اصلاحات روز یکشنبه در بازار کوتاه مدت بود و کوین های جایگزین با قدرت به روند صعودی خود بازگشتند. اتریوم در یک روز حدود 3.5 درصد جهش کرده و اکنون در حدود 3300 دلار قیمت دارد.
معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در نامه‌های جداگانه‌ای به معاون اقتصادی رئیس جمهور، وزرای بهداشت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مبارزه با کرونا، دادستان کل کشور و فرمانده ناجا، رئیس سازمان امور اجتماعی کشور،رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رئیس سازمان صدا و سیما خواستار اجرای مصوبات ستاد کرونا شد.
گروه صنعتی ایران خودرو مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش یک ساله پنج محصول را تا شنبه ۳۰ مرداد تمدید کرد و از برگزاری قرعه کشی در روز ۳۱ مردادماه خبر داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: آسمان افغانستان بسته شده و تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی از این کشور به ایران را نمی‌پذیریم.

وزارت کشور از تعطیلی کلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی در روزهای 25 تا 30 مرداد ماه خبر داد.
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش و رییس دانشگاه فرهنگیان به کمیسیون اصل نود شکایت کرد.
با اجرای رجیستری برای تبلت‌ها، لازم است کاربران پیش از خرید، با ارسال شناسه (IMEI) تبلت به کد دستوری #۷۷۷۷* یا سایت همتا استعلام اصالت کرده و از ثبت بودن تبلت اطمینان حاصل کنند، زیرا آنتن تبلت‌های قاچاق، ۳۰ روز پس از روشن شدن در شبکه، قطع می‌شود.

بیت کوین در نزدیکی مرز 48000 دلار با چالشی سخت از سوی خرس ها روبرو شده است. سطوح خرید و فروش حاکی از آن هستند که فروشندگان در بایننس در تراز 48000 دلار جایگاه خود را حفظ کرده اند.
سازمان آگهی های پرسون