تازه‌ترین عناوین

سازمان برنامه و بودجه کشور:

کاهش حقوق کارکنان دولت صحت ندارد

سازمان برنامه و بودجه کشور در اطلاعیه‌ای از عدم صحت اخبار و مطالبی که در مورد کاهش حقوق کارمندان و کارکنان دولت در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است خبر داد.
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل‌های موجود، خودروهای داخلی را در پنج دسته قیمتی مورد بررسی قرار می‌دهد و بسته به سطح کیفی و البته میزان رضایت مشتریان، بین یک تا ۵ ستاره کیفی را برایشان در نظر می‌گیرد.
وزارت بهداشت شمار جان‌باختگان کرونا را در شبانه روز گذشتع 561 نفر اعلام کرد با این آمار تعداد کل درگذشتگان از ۱۰۹ هزار نفر فراتر رفت.
کیفیت هوای پایتخت امروز (جمعه) قابل قبول است به این شکل که از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در شاخص لحظه ای ۷۹ قرار دارد.
در حالی که طرح رجیستری از ورود ۳۶ میلیون دستگاه موبایل قاچاق به کشور جلوگیری کرده، عده‌ای به بهانه دستور اخیر وزیر اقتصاد بدنبال حذف رجیستری از مبادی ورودی هستند.
طبق اعلام کمپانی آمازون، «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی قرار است ار تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۷ دی‌ماه) در سینماهای آمریکا و از ۲۱ ژانویه از سوی سامانه نمایش آنلاین آمازون پرایم اکران شود.
حاشیه دیدار ایران و سوریه؛

سرلک راهی بیمارستان شد!

میلاد سرلک بازیکن خط میانی تیم ملی به دلیل ضربه ای که به سرش وارد شد به بیمارستان منتقل شد.
برگزاری آزمون جامع دانشگاه آزاد در هفته‌های پیش‌رو در حالی رقم می‌خورد که کرونای دلتا فروکش نکرده و به نظر می‌رسد وعده‌ها بر سر برگزاری با تعداد کم دانشجو در محیط‌های ایزوله نیز محقق نمی‌شود.

سازمان آگهی های پرسون