تازه‌ترین عناوین

زمزمه هایی به گوش می رسد که هر لحظه امکان دارد مجیدی استعفا بدهد و عده ای هم می گویند اگر او به الهلال ببازد، برکنار می شود.
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به منظور کاهش مصرف انرژی، روشنایی ایستگاه‌های مترو به نحوی که دید مسافر دچار مشکل نشود و در انجام کارها اختلالی ایجاد نشود کاهش یافته است.
انجمن تایر طبق ابلاغیه ای به شرکت‌های زیرمجموعه اعلام کرد: صادرات ۱۰ درصد تایر سواری تولیدی و ۳۰ درصد تایرهای کشاورزی، راهسازی و صنعتی آزاد شد.
معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی از قطع ۳ میلیون دستگاه کارتخوان که به سامانه مالیاتی متصل نبوده‌اند خبر داد.
یک مقام مسئول گفت: تصمیم ناگهانی عراق مبنی بر عدم صدور روادید برای مسافران شرکت هواپیمایی العراقیه، باعث سرگردانی مسافران پرواز شبِ گذشته تهران- نجف در فرودگاه امام خمینی شد.

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده شهریورماه 4 محصول گروه خودروسازی سایپا در ساعت 14 امروز یکشنبه ۱۴ شهریورماه با حضور نهاد های نظارتی برگزار شد.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 14 شهریور1400؛

نوسان بیت کوین در حدود 50 هزار دلار

از زمانی که ارز رمزنگاری شده برتر بازار توانست سقوط خود تا مرز 46300 دلار در ابتدای ماه را جبران کند، گاوها کنترل بازار را در اختیار داشتند. همانطور که دیروز گزارش شد، آنها این دارایی را به سمت 50000 دلار و حتی فراتر از آن، هدایت کردند.

مدیرکل دفتر متوسطه آموزش نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکید بر این است که بازگشایی مدارس حتما باید توام با واکسیناسیون همه معلمان و پرسنل مدرسه باشد و حتی در مصوبه اخیر اشاره شده که تمام حواشی کار باید به شکلی مدیریت شوند؛ یعنی وزارت بهداشت باید برای ما این اطمینان را ایجاد کند که آمدن دانش آموزان به مدرسه سلامت‌شان را به خطر نمی‌اندازد.
نایب رییس شورای عالی استان‌ها در این باره اظهار داشت: سامانه ۱۸۸۸ از ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۵ راه اندازی شده و دریافت کننده نقطه نظرات مردم در چهار قالب انتقاد، پیشنهاد ، شکایت و تقدیر و تشکر است.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از ورود به دوحه قرنطینه شد و بعد از پایان قرنطینه به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز یکشنبه ١۴ شهریور ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢۶ هزار و ۶١٠ تومان رسید.
سازمان آگهی های پرسون