اظهارات عجیب خانم بازیگر درباره نقش پول در ازدواج با همسرش

مصاحبه نیوشا ضیغمی با مهران مدیری در برنامه دورهمی را درباره نقش پول در ازدواج وی با همسرش به سوژه کاربران فضای مجازی ببینید.
تصویر اظهارات عجیب خانم بازیگر درباره نقش پول در ازدواج با همسرش

به گزارش سایت خبری پرسون، نیوشا ضیغمی از بازیگران زن خوش چهره ایرانی است. او متاهل و داری یک فرزند است. گفتنی است همسر نیوشا ضیغمی از افراد پولدار جامعه است. وی در مصاحبه ای با مهران مدیری می گوید که در رفاه زندگی می کند. نیوشا ضیغمی اخیرا در ویدئوهای تبلیغاتی هم ایفای نقش کرده است.

یکی از ناب ترین سکانس های مجری گری مهران مدیری وقتی بود که نیوشا ضیغمی در برنامه او حضور داشت. نیوشا ضیغمی با انتقاد از مردم درباره پولدار بودن شوهرش می خواست جو را به سمت مظلوم نمایی پیش ببرد ولی مهران مدیری با عوض کردن سوالش او را گیر انداخت.

خیلی از بازیگران ایرانی خودشان را مرفه نشان می دهند و برخی هم ساده زیست هستند (مثل نوید محمدزاده)، نیوشا ضیغمی از آن دسته بازیگران پولداریست که دوست ندارد کسی به پولداری او اشاره ای کند و واقعا ناراحت می شود.

البته وقتی به او بگویی شوهرت پولدار است (چون تاکید دارد که خودش اهل کار بوده از جوانی و پولداری اش مربوط به شوهرش نیست) واقعا ناراحت می شود. ولی نکته ی جالبی که وجود دارد اکثر بازیگران زن پر حاشیه مثل بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و ... ادعا دارند که خودشان با کارآفرینی ثروتمند شده اند (منظور ما رد یا تایید نیست فقط نقل می کنیم)نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ بازیگر ایرانی است. او برای نقش آفرینی در فیلم های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

337801