تازه‌ترین عناوین

وکیل حمید صفت با اشاره به برگزاری دادگاه موکل خود گفت: دادگاه با توجه به تردید موجود در نظریه کمیسیون پزشکی قانونی، مجدداً درباره علت اصلی فوت پدرخوانده حمیدصفت استعلام انجام داد که کمیسیون باز هم درباره علت فوت آن مرحوم اظهار نظر مستقیم نکرد.
امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید
رئیس مرکز برنامه‌ریزی کمیته امداد با اشاره به جزئیات ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان، از برنامه ریزی برای ساخت 360 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان طی 4 سال آینده خبر داد.

مکانسیم انگل‌ها در جلوگیری از پیری گیاهان که به تازگی کشف شده است می‌تواند به یافتن راهی برای محافظت از محصولات زراعی در برابر بیماری کمک کند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: زمان اوج مصرف تابستان امسال به پایان رسیده و شبکه سراسری برق و نیروگاه‌های کشور در حالت پایدار قرار دارند.
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای دانشجویانی که بنا به شرایط کرونایی نتوانسته‌اند تحصیلات خود را به اتمام برسانند دو نیم سال تحصیلی تسهیلات خوابگاهی و تغذیه ای پیش بینی کرد.

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از باز شدن سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا salamat.gov.ir برای دانش‌آموزان سال آخر متوسطه دوم (متولدین ۱ مهر ۱۳۸۲ تا ۱ مهر ۱۳۸۳) خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون