درخواست «امیرتتلو» از هوادانش برای حضور در کنسرتش!

امیر تتلو خواننده جوان و جنجالی با انتشار ویدیوی تمرین برای کنسرت جدیدش با لحنی مودبانه از هوادارانش مخصوصا پسرها درخواست جالبی دارد.
تصویر درخواست «امیرتتلو» از هوادانش برای حضور در کنسرتش!

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر تتلو خواننده دهه شصتی ایرانی ویژگی های عجیب و خاصی دارد؛ ازجمله تتوهای بی شمار و رنگی او خیلی به چشم می آید. تتلو قرار است کنسرتی برگزار کند. در ادامه صحبت هایش را خطاب به پسرهایی که به کنسرتش می آیند ببینید.

امیر تتلو ۲۹ مهر ماه برای بار دوم در خارج از ایران کنسرت دارد. البته او در ایران نیز کنسرتی نداشته و زمانی که اولین اجرایش را در گرجستان برگزار کرد در اصل به آرزوی ۱۶ ساله اش رسیده بود.

تتلو از پسران هوادارش چه خواست؟

امیر تتلو از پسران هوادارش خواست که مست نکنند و دخترها را در کنسرت اذیت نکنند تا این کنسرت به خوبی برگزار شود و آبروی او نرود. همچنین وی از پسرها تقاضا کرد که سیگار نکشند در کنسرت تا لباس خود یا اطرافیان را نسوزانند و بوی آن کسی را آزار ندهد.

حالا او تا کمتر از یک ماه دیگر دومین اجرایش را دارد و از خیلی وقت پیش در حال تمرینات و هماهنگی های اکیپش بود. تتلو روزانه پست و استوری های زیادی می گذارد و تمام وقتش را برای اجرای هرچه بهتر کنسرتش صرف می کند.

تتلو با ادب شده است

او به تازگی بسیار با ادب تر از قبلش شده اما دلیل آن چیست هنوز نامشخص است. تتلو برای کنسرت جدیدش نه تنها موسیقی بلکه در حال آماده سازی جسم و روحش نیز هست. او بند بند وجودش را تتو زده و حالا به خواننده ای خاص در جهان تبدیل شده است. تتلو خالکوبی و سوزن زدن را از ارکان آرامشش می داند.

امیر تتلو برای کنسرت ۲۹ مهر ماهش در اینستاگرام با هوادارانش به خصوص پسرها صحبت هایی کرد و از آن ها اتحاد تتلیتی خواست. او می خواهد این بار همه چیز بهتر از قبل باشد. در ادامه ویدیوی منتشر شده توسط وی را مشاهده می کنید.

تتلو در کپشن این ویدیو نوشت:

خواهش میکنم !! ببین ! خواهش کردم !! بعد تو کنسرت به مشکل خوردین با بادیگاردها نگین نگفتی !! این مسائل خیلی سخت برخورد میشه باهاشون تو این کنسرت از طرف تیم امنیتی !! پسرا خیلی دقت کنن.

منبع: سلام نو

352524