انتصاب جدید در شورای شهر تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در چهاردهمین جلسه این شورا موضوع انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهرتهران جهت عضویت در هیأت انضباطی رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان و تاکسی داران را در دستور داشتند که نهایتا مصطفی قنبرنژاد را به عنوان نماینده خود انتخاب کردند.
تصویر انتصاب جدید در شورای شهر تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران موضوع انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهرتهران جهت عضویت در هیأت انضباطی رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان و تاکسی داران در دستور قرار گرفت. در همین راستا سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آیین نامه اجرایی قانون الحاقیه تبصره به ماده واحده تمرکز امور تاکسیرانی تهران گفته شده برای رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان در ماده ۱۵ کمیسیونی تشکیل خواهد شد که یک نفر نمانیده شورا و یا جانشین قانونی وی در این کمیسیون حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: این فرد به عنوان رییس هیات سه نفره رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان بایستی تخلفات احتمالی در چارچوب آیین نامه را رسیدگی کنند و با توجه به اینکه رسیدگی به امور تاکسیرانان وسیع است و از ۸۰ هزار تاکسی در سطح شهر تهران ممکن است برابر گزارشات مردمی تخلفاتی گزارش شود. لذا کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران مصطفی قنبر نژاد را برای تصدی این نمایندگی معرفی و پیشنهاد می‌کند. در نهایت اعضای شورا با اکثریت آراء مصطفی قنبرنژاد را به عنوان نماینده شورا در هیئت رسیدگی به تخلفات برگزیدند.

در ادامه این جلسه موضوع انتخاب یک نفراز اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای فنی شهرداری تهران موضوع ردیف دوم (۲) بند (ب) در دستور قرار گرفت که در همین راستا سید جعفر تشکری هاشمی گفت: در ارتباط با رسیدگی به مسایل فنی شهرداری تهران به خصوص در معاونت فنی عمرانی وظایفی برای شورای عالی فنی شهرداری تهران در جلسات گذشته و دوره های قبلی شورا مصوب شده که به عنوان مثال در مصوبه یکصدو پنجمین جلسه شورای دوم این وظایف تدوین و مصوب شده و نیز متعاقب آن، در شورای پنجم اصلاحیه ای در این زمینه داده شده که اعضایی را برای شورای فنی انتخاب کردند که متشکل از ۵ نفر هستند. بنابراین باید معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و یک نفر اعضای شورا و سه نفر خبره با تخصص لازم انتخاب شوند.

تشکری افزود: از آنجا که یک نفر از اعضا باید متخصص و مرتبط با این موضوع باشند کمیسیون عمران و حمل و نقل آقا میری را پیشنهاد و معرفی می کند.

در نهایت آقای آقا میری به عنوان نماینده شورا در شورای فنی شهرداری تهران انتخاب شدند.

منبع: ایسنا

352611