این سهامداران امروز سود کردند

سهامداران شرکت‌های لیزینگ پارسیان، سرمایه‌گذاری اعتبار ایران و سازه پویش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
تصویر این سهامداران امروز سود کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 732واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 425هزار و 464واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 582میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 806میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 98هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لیزینگ پارسیان، سرمایه‌گذاری اعتبار ایران و سازه پویش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، سیمان سفید نی‌ریز و پشم شیشه ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 2میلیارد و 772میلیون ورقه به‌ارزش 22هزار و 164میلیارد تومان در 725هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 53واحد رشد کرد و در ارتفاع 20هزار و 859واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و نیروگاه زاگرس کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های زرین معدن آسیا، ریل سیر کوثر و داروسازی سبحان انکولوژی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

352597