تازه‌ترین عناوین

روز جهانی ناشنوایان و زبان اشاره در تقویم جهانی ۳۰ سپتامبر مصادف با ۹ مهر است که شما می توانید با ارسال پیامک، عکس نوشته، اس ام اس، عکس، متن ادبی و پیام این روز را به آنها تبریک بگویید.
فرمانده انتظامی خوزستان از بسته شدن مرز‌های عراق برای ورود زائران ایرانی خبر داد و گفت: با توجه به مسدودشدن مرز‌های عراق امکان ورود زائران به این کشور وجود ندارد.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۳۳ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۰۱ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۷۷۹ هزار و ۱۰۹ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۰ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۹۱۴ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: در بودجه سال جاری ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی مجلس برای تامین تجهیزات توان افزایی دانش آموزان استثنایی دیده شده که در گام نخست ۱۶ میلیارد تومان از آن ابلاغ شده است.
انتخابی جام جهانی 2022

ساعت دیدار ایران و امارات مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ساعت دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات و کره‌جنوبی را اعلام کرد.
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۳۸۹ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۳۳ میلیون و ۹۹ هزار نفر رسید.
سهامداران شرکت‌های لیزینگ پارسیان، سرمایه‌گذاری اعتبار ایران و سازه پویش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
کارفرمایانی که از ظرفیت فارغ التحصیلان دانشگاهی در بنگاه‌ها و واحدهای خود استفاده و زمینه جذب آنها را فراهم کنند از ۳۰ درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار به عنوان یارانه بهره مند می شوند.
سازمان آگهی های پرسون