با این ایده های جالب خواستگاری به یاد ماندنی داشته باشید

ازدواج و مراسم وابسته‌اش مانند خواستگاری و… از آن تجربه‌های به‌شدت مهمی هستند که اگر خوب‌ و خوشایند پیش بروند، تا سال‌ها خاطره شیرینشان زیر زبان می‌ماند.
تصویر با این ایده های جالب خواستگاری به یاد ماندنی داشته باشید

یکی از به یادماندنی لحظات در زندگی هر فرد لحظه ی خواستگاری است و چه بهتر است که برای خود و همسرتان روزی بی نظیر را بسازید. ایده های زیر به شما در این راه کمک خواهد کرد.

خواستگاری در رستوران

شخص مورد نظر خود را به رستوران برده و از گارسون بخواهید تا همراه با دسر حلقه را نیز بیاورد. سپس حلقه را برداشته و در مقابل طرف مقابلتان زانو بزنید و از او درخواست ازدواج نمایید. این شیوه ی خواستگاری بسیار دلنشین خواهد بود. شما می توانید در هنگام صرف غذا ناگهان خم شوید و وانمود کنید که به دنبال چیزی هستید، سپس بر روی زانوی خود نشسته و خواسته ی خود را مطرح نمایید‌. هم چنین می توانید در رستوران به او بگوئید که از این رابطه خسته شده اید و می خواهید رابطه ی خود را با او تمام کنید‌ و بعد از جدی شدن ماجرا برای دختر خانوم از او درخواست ازدواج نمایید.

تئاتر بازی کنید

برای سورپرایز کردن همسر آینده تان وی را بـه یک تئاتر کوچک محلی ببرید؛ یا اگر برایتان مقدور اسـت خودتان گروهی را جمع کنید و صحنه تئاتری ترتیب دهید و از گروه تئاتر بخواهید کـه در پایان اجرای خود از طرف شـما از دختر مورد علاقتان خواستگاری کنند.

خواستگاری در هواپیما

شما می توانید در هنگام پرواز با هواپیما، از خدمه درخواست همکاری نموده و از آن ها بخواهید که در بلندگو درخواست ازدواج شما را مطرح کنند. هم چنین می توانید خواستگاری در هواپیما را همراه با نمایش انجام دهید به طور مثال وانمود کنید که باید به دستشویی بروید یا با کمک خدمه، شرایط خاصی را ایجاد کنید.

خواستگاری به زبان فرانسوی

فرد مورد نظر خود را به رستوران شیک با نمایی رمانتیک ببرید و پس از صرف غذا از او به زبان فرانسه و یا با یک شعر فرانسوی خواستگاری کنید. سپس شعر یا جمله ی خود را همراه با نگاه در چشمان طرف مقابل ترجمه نمایید. گفته می شود که زبان فرانسه، زبان عاشقانه ای می باشد و تاثیر زیادی بر مخاطب دارد.

خواستگاری در سینما

این کار نیاز به هماهنگی با مسئولین سینما دارد. شما می توانید از این مسئولین بخواهید تا یک سکانس فیلم را به طور کامل به شما اجاره دهند و در تبلیغ بین فیلم، ویدئویی از شما که درخواست ازدواجتان را در آن مطرح می کنید، پخش نماید. هم چنین می توانید ویدئویی از فرد مخاطبان بسازید و درخواست پخش آن را داشته باشید. سپس خود به صورت حضوری از دختر خانم خواستگاری کنید.

خواستگاری با جعبه جواهر

اگر دختر مود علاقتان همیشه اول صبح بـه سراغ جعبه جواهراتش می‌رود، می‌توانید یواشکی بجای انگشتر مورد علاقه اش حلقه نامزدی بگذارید. با اینکار همان اول صبح سورپرایزش میکنید.

خواستگاری با خوراکی های خوشمزه

می توانید حلقه را درون خوراکی مورد علاقه ی فرد قرار داده و خوراکی را به او بدهید تا او حلقه را در هنگام خوردن پیدا کند. هم چنین می توانید یک جعبه از خوراکی های خوشمزه برای وی درست کنید و در میان خوراکی ها جعبه حلقه را بگذارید.

خواستگاری با پازل و جدول حروف

طرحی انیمیشنی را کشیده و آنان را به صورت پازل در بیاورید. پازل را به فرد مورد نظرتان هدیه بدهید و از او بخواهید که آن را درست کند. بهتر است پازل کوچک باشد و یا قطعات آن بزرگ باشد تا فرد خسته نشود. بعد از تکمیل شدن پازل و خواندن متن روی آن توسط فرد مورد نظر، حلقه ای را به او تقدیم کنید. این کار را می توانید با مهیا کردن یک بازی جدول حروف نیز انجام دهید.

خواستگاری در عروسی دوستان

در عروسی یکی از دوستانتان، از عروس بخواهید که دسته گل خود را در آخر به بانوی مورد نظر شما بدهد، سپس در مقابل او زانو زده و با نشان دادن حلقه خواسته ی خود را مطرح نمایید.

به فرانسوی خواستگاری کنید

یکی از رمانتیک ترین روشهای خواستگاری، گفتن آن بـه زبان فرانسه اسـت. بنا بـه دلایلی ثابت شده کـه این زبان، زبانی عاشقانه اسـت.

دختر مورد علاقتان رابه رستورانی شیک ببرید و یک مرتبه و با یک شعر عاشقانه بـه فرانسه از او تقاضای کنید. بعد هم ترجمه شعر رابه همراه حلقه ازدواج بـه او بدهید و ببینید چقدر چشمهایش می درخشد.

اگر میخواهید در مورد مردانی که برای ازدواج مناسب نیستند بخوانید روی لینک آبی کلیک کنید.

خواستگاری با بادکنک

با دختر مورد نظرتان به منطقه ی زیبایی بروید و از شخصی بخواهید که در مقابل شما بادکنک هایی را به هوا بفرستد. سپس بادکنک هایی را به او نشان دهید که بر روی آن درخواست ازدواج خود را نوشته اید. این کار بانوان را هیجان زده خواهد کرد.

خواستگاری در پیکنیک

تابلوهایی را تهیه کرده و به دوستان خود بدهید. از آن ها بخواهید که در زمان مناسب کنار یک دیگر ایستاده و جمله ای را با تابلوهای خود بسازند. شرایطی را فراهم سازید تا نامزدتان این تابلوها را ببیند. سپس مقابل او زانو زده و درخواست خود را مطرح کنید.

او را در محل کارش سورپرایز کنید

قبل از این کـه بـه محل کارش برسد خودتان رابه آنجا برسانید. تقاضای خواستگاری رابه میزش بچسبانید، جایی پنهان شوید و منتظر بمانید تا از راه برسد و روز خاطره انگیزی برایش خلق کنید.

خواستگاری روی شیشه ماشین

میتوانید صبح یک روز زمستانی بیدار شوید و تقاضای تان را روی شیشه ی جلوی اتومبیل دختر مورد علاقتان بنویسید؛ یا حتی بهتر ازآن، اگر برف می بارد روی زمین برفی بنویسید تا وقتی پرده ها را کنار می‌زند آنرا ببیند.

بهترین نحوه درخواست ازدواج از یک دختر

آیا کسی را دوست دارید و برایتان دشوار اسـت کـه بـه او بگویید؟ یا نمیدانید چطور اینکار را انجام دهید؟ نگران نباشید. شـما تنها نیستید چون اکثر پسرها همین احساس نگرانی را دارند. باید بـه یاد داشته باشید کـه دخترها با شـما فرق دارند و حتی از هم دیگر هم متفاوت اند. در عین حال همه ی آنها خیلی حساس و شکننده هستند.

بنابر این نخستین چیزی کـه باید بدانید این اسـت کـه مطابق خلق و خو و طبع دختر مورد علاقتان باید از او خواستگاری کنید. در اینکار نباید مدل خواستگاری کردن کسی را کپی برداری کنید یا از دوستان و آشنایان پیشنهاد بخواهید. یادتان باشد دوستان تان هم، سن وسال شـما را دارند و مثل خودتان در برخورد با دخترها ودر چنین موضوع حساسی، بی تجربه هستند.

خودتان باشید

نخستین نکته ای کـه باید بـه آن دقت کنید این اسـت کـه خودتان باشید و هرگز در هیچ چیز غلو نکنید. میتوانید حتی با یک خواستگاری ساده هم مراسمی خاص و دوست داشتنی برگزار کنید. اگر مثل خودتان باشید خواهید دید همه ی چیز آسان و روان پیش خواهد رفت.

شناختی که از او دارید را مدنظر قرار دهید

با توجه بـه شناختی کـه از دختر مورد علاقتان دارید از او خواستگاری کنید. بعضی دخترها هستند کـه دوست دارند بـه شیوه سنتی از انها خواستگاری شود.

اگر دوست دختر شـما هم از این دسته دخترهاست، بهتر اسـت زانو بزنید و آن چهار کلمه مشهور کـه دوست دارد از شـما بشنود «با مـن ازدواج میکنی؟» رابه زبان بیاورید تا وی را تحت تاثیر قرار دهید.

برنامه ویژه ای داشته باشید

یک شام رمانتیک برنامه ریزی کنید و سعی کنید نشان دهید کـه او تا چـه مقدار برایتان اهمیت دارد. غذای مورد علاقه اش را سفارش دهید و قبل از شام یا حین صرف دسر از او خواستگاری کنید.

حتی می‌توانید موسیقی مورد علاقه اش را هم برایش بگذارید. میتوانید وی را بـه همان جایی ببرید کـه نخستین بار هم دیگر را در آنجا دیدید و دوباره همان جو و حال و هوا را ایجاد کنید. اینکار باعث می‌شود وقتی از او خواستگاری میکنید همه ی چیز رابه یاد بیاورد و قطعا احساساتی شود و فورا جواب بله را بدهد.

لحظات رمانتیکی به وجود آورید

با خودرو بـه کنار ساحل، دریاچه، پارک جنگلی یا هرجای رمانتیک دیگری کـه در اطراف تان وجوددارد بروید و هنگام غروب آفتاب، از او خواستگاری کنید.

دخترها از لحظات رمانتیک و موقعیت های خاص خوش شان می‌آید. میتوانید در هنگام رانندگی موسیقی ملایمی بگذارید و بـه او بفهمانید اتفاق خاصی در آن روز برایش خواهد افتاد و یک سورپرایز در راه اسـت.

او را به جایی که دوست دارد ببرید

میتوانید بـه جایی بروید کـه یا او، یا هردوی شـما خیلی علاقه دارید. در چنین جایی از او خواستگاری کنید تا علاقه اش بـه این مکان بیشتر و بیشتر شود.

یک کادوی خاص برایش بخرید

یک انگشتر یا دستبند زیبا برایش بخرید و موقعی کـه آن رابه او هدیه می‌دهید از وی خواستگاری کنید. دادن حلقه بـه او کمک میکند پیغام تان رابه اسانی منتقل کنید.

با یک دسته گل رز سرخ نزدیکش شوید یا وی را بیرون از جاییکه هستید ببرید و بعد از او خواستگاری کنید. اگر نمیدانید چـه کادویی برای او بخرید، راهنمای خرید کادو برای خانمها را در ریموژ بخوانید.

خواستگاری به روشی خاص

اگر میتوانید با پدر و مادرش صحبت کنید ودر حضور آنها از او خواستگاری کنید. شاید هم برای خواستگاری روش خاص و منحصر بـه فرد خودتان را داشته باشید کـه باید برای آن برنامه ریزی کنید و آمادگی داشته باشید.

352758