تازه‌ترین عناوین

بیت کوین در نهایت نتوانست کانال مقاومتی مهم ۴۲ هزار دلاری را حفظ کند تا وضعیت آن روی نمودار بدتر از روزهای قبلی این هفته شود. در صورتی که این رمزارز نتواند حمایت مهم ۴۳ هزار دلاری را باز پس بگیرد، بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند قیمت بیتکوین به سطح زیر ۴۰ هزار دلاری ریزش کند.
فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۷۶ هزار و ۹۵۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
به مناسبت هفته گردشگری؛

بازدید از برج میلاد نیم بها شد

همزمان با هفته گردشگری، نیم‌بها شدن بازدید از برج میلاد محقق شد و برج میلاد برای گردشگران این مجموعه در روز‌های مشخص تخفیف‌های ۵۰ درصدی بازدید را در نظر گرفته است.
معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تزریق بیش از ۶۰۰۰ دُز واکسن کرونا به افراد آسیب پذیر شهر تهران خبر داد.
معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی:

رایگان شدن بلیط قطار برای زائران اربعین حسینی

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از رایگان شدن بلیط قطار برای زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: راه آهن جمهوری اسلامی آماده حمل و نقل رایگان زائرین اربعین حسینی از مرز شلمچه به خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز به صورت کاملا رایگان را دارد.
سازمان آگهی های پرسون