تازه‌ترین عناوین

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ گفت: با تلاش ماموران آگاهی این شهرستان سارق اموال و داروهای بیمارستان عباسی در کمتر از چهار روز دستگیر شد.
در حالیکه تازه‌ترین آمار حاکی از افزایش قابل توجه قیمت و تعداد معاملات مسکن در تهران طی شهریورماه است، در این ماه فقط در شش منطقه تهران قیمت خانه در مقایسه با ماه قبل کاهش یافته است.
در بازگشایی مدارس به عنوان یکی از اماکن تجمعی، فراهم کردن شرایط لازم برای حفظ سلامت فرهنگیان، دانش آموزان و سایر کارکنان (که بالغ بر ۱۵ میلیون نفر جعیت کشور را تشکیل می دهند) و به منظور کاهش مواجهه، قطع زنجیره تماس بیماری کووید ۱۹ از اهمیت بالایی برخوردار است.
سامانه کم فشارحاره‌ای صبح پنجشنبه در نزدیکی کشور قرار دارد و بر اساس آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی پیش‌بینی می‌شود صبح جمعه در موقعیت شمال شرقی به چرخنده حاره‌ای تبدیل شود و به سمت شمال غرب و آب‌های دریای عمان حرکت کند.
اخیرا خبر فوت ندا یاسی، یکی از پرحاشیه‌ترین شاخ‌های اینستاگرام دست به دست می‌شود چراکه اینستاگرام صفحه او را به حالت یادبود درآورد و به شایعه فوت او دامن زد اما اکنون ویدیویی انتشار یافته که خبر از زنده بودن او می‌دهد.
سازمان آگهی های پرسون