تازه‌ترین عناوین

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با اعلام خبر برخورد پراید با کامیون در محور کیاسر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس تاکام و کلاج خسه به محل حادثه واقع در منطقه وناجم اعزام شدند.
دانشمندان می‌گویند می‌توانند توضیح دهند چرا برخی مبتلایان به کرونا دچار ضایعات پوستی شبیه سرمازدگی در انگشتان پا و حتی دست می‌شوند، آنها می‌گویند دو جزء سیستم ایمنی را که در ایجاد این عوارض پوستی نقش دارد مشخص کرده‌اند.
دو مرد شیاد که به بهانه سرمایه‌گذاری با سود ثابت 4 درصد و تضمین تصاعدی سود رمز ارزها به‌صورت شناور، دست به کلاهبرداری میلیاردی زده بودند با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا دستگیر شدند.
مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار یک استوری در فضای مجازی به اخبار اخیر درباره جدایی از همسرش واکنش نشان داد.
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک در خروجی‌های مشهد پُرحجم و نیمه سنگین است و ۱۷۰ تیم گشتی در جاده‌های استان در حال فعالیت هستند.
نایب رئیس انجمن برنج از کاهش قیمت برنج در شمال کشور خبر داد و گفت: علی رغم کاهش قیمت برنج، خرید و فروشی انجام‌ نمی شود.

چند نفر شب گذشته در نظم زیارت اطراف ضریح امام رضا(علیه‌السلام) اخلال ایجاد کردند که با همراهی نکردن مردم و برخورد برخی زائران با این رفتارها جریان زیارت به حالت عادی خود بازگشت.
سرمربی تیم ملی امارات؛

برای شکست دادن ایران بازی می‌کنیم!

سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال امارات گفت: با وجود اینکه برخی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم، توانستیم آماده‌سازی خوبی برای دیدار با ایران داشته باشیم.
ابرو و حالت ابرو تکمیل کننده زیبایی و هماهنگی صورت هستند و برای اینکه صورتی زیباتر داتشته باشیم باید بدانیم چه فرمی از ابرو متناسب با صورتمان است.
اداره کل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عکاسی در مکان بسته موزه‌ها را حتی با تلفن همراه ممنوع کرد.
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: عزاداری و زیارت «ائمه معصومین (ع)» از راه دور در شرایطی مانند روزهای کرونایی امسال که از جمله اعمال ارزنده محسوب می‌شود لذا در خانه و به همراه خانواده نیز می‌توان توسل کرد.
سازمان آگهی های پرسون