تازه‌ترین عناوین

آخرین وضعیت بازار رمز ارزها؛ 14 مهرماه

بیت کوین به بالای ۵۰ هزار دلار رسید

برای سومین هفته متوالی، جریان ورود سرمایه به بیت کوین مثبت بوده که این خبر بسیار خوبی برای بازار محسوب می‌شود. کمیته تجارت الکترونیکی سنای آمریکا نیز در حال آماده کردن طرحی برای فعالیت رمزارزهای ثابت (استیبل کوین‌ها) در چارچوب قانونی است. همچنین بانک مرکزی آمریکا در گزارشی اعلام کرده است که رمزارزها تبدیل به صنعت بزرگی شده‌اند که نادیده گرفتنشان ممکن نیست.
در جلسه هیئت دولت؛

رئیس جدید بانک مرکزی معرفی شد

در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور، «علی صالح‌آبادی» بعنوان رئیس جدید بانک مرکزی معرفی شده است.
در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۰.۹۴ درصد صعود نسبت به روز قبل و در سطح ۷۰۷۷.۱۰ واحد بسته شد.
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار علت افزایش قیمت موز را قانون واردات این محصول در قبال صادرات سیب دانست.
شهردار منطقه ۱۱ گفت: به مناسبت روز تهران، بازدید رایگان از ۷موزه، وقایع نگاری یکصد سال اخیر، برگزاری تور دوچرخه سواری و برنامه‌های متنوع دیگر با محوریت ماه های محرم و صفر در حال انجام است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰ تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۴ مهرماه قابل ثبت است و بعد از آن اعتراضی قابل دریافت نیست. نتیجه بررسی اعتراضات نیز تا ۱۰ آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکانی که لوازم خانگی آنها به دلیل قطعی برق آسیب دیده؛ می‌توانند درخواست خود را در وب سایت بیمه توانیر ثبت و پس از مشخص شدن پیمانکار حق خود را مطالبه کنند.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، به ۸۳.۱۳ دلار رسید.
سازمان آگهی های پرسون