تازه‌ترین عناوین

یک پزشک اورژانس با بیان اینکه واکسیناسیون تعریف مشخص دارد و وقتی واکسیناسیون کامل می‌شود که ۱۴ تا ۲۸ روز از تزریق دوز دوم آن گذشته باشد، گفت: با این حال کسی که بین تزریق دو دوز واکسن، مبتلا می‌شود ۸ تا ۱۲ هفته پس از بهبودی می‌تواند دوز دوم را دریافت کند.


راهپیمایی و تجمع عزاداران برای وداع با ماه صفر در قلب طهران:

بلوار قیام؛ اولین خیابان کامل تهران میزبان عزاداران امام رضا (ع) شد

شهردار منطقه ۱۲ از راهپیمایی و تجمع عزاداران به همراه مراسم سنتی عزاداری نظیر دمامه‌نوازی و تعزیه در بلوار قیام، اولین خیابان کامل تهران خبر داد.
مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با اعلام خبر برخورد پراید با کامیون در محور کیاسر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس تاکام و کلاج خسه به محل حادثه واقع در منطقه وناجم اعزام شدند.
دانشمندان می‌گویند می‌توانند توضیح دهند چرا برخی مبتلایان به کرونا دچار ضایعات پوستی شبیه سرمازدگی در انگشتان پا و حتی دست می‌شوند، آنها می‌گویند دو جزء سیستم ایمنی را که در ایجاد این عوارض پوستی نقش دارد مشخص کرده‌اند.
دو مرد شیاد که به بهانه سرمایه‌گذاری با سود ثابت 4 درصد و تضمین تصاعدی سود رمز ارزها به‌صورت شناور، دست به کلاهبرداری میلیاردی زده بودند با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا دستگیر شدند.
مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار یک استوری در فضای مجازی به اخبار اخیر درباره جدایی از همسرش واکنش نشان داد.
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک در خروجی‌های مشهد پُرحجم و نیمه سنگین است و ۱۷۰ تیم گشتی در جاده‌های استان در حال فعالیت هستند.
نایب رئیس انجمن برنج از کاهش قیمت برنج در شمال کشور خبر داد و گفت: علی رغم کاهش قیمت برنج، خرید و فروشی انجام‌ نمی شود.

چند نفر شب گذشته در نظم زیارت اطراف ضریح امام رضا(علیه‌السلام) اخلال ایجاد کردند که با همراهی نکردن مردم و برخورد برخی زائران با این رفتارها جریان زیارت به حالت عادی خود بازگشت.
سازمان آگهی های پرسون