تازه‌ترین عناوین

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۳۸ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۴۵۴ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۸۶۳ هزار و ۹۸ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۵ میلیون و ۵۰۳ هزار و ۳۴۱ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
ویژه‌برنامه‌های هفته تهران در منطقه 12 پایتخت:

عرضه فرهنگ و هنر تهرانی در عمارت کاظمی

هم‌زمان با روز و هفته تهران، شهردار منطقه 12 از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری در عمارت کاظمی واقع در ناحیه 2 شهرداری این منطقه خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.
سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: تنها مدرک معتبر واکسیناسیون ایران، کارت دیجیتال صادرشده از سوی وزارت بهداشت است.
احساس مزه فلز در دهان یکی از اختلالات چشایی است و مشکلات سینوسی، مراقبت ضعیف از دندان و دهان و... از دلایل مزه فلز در دهان می باشند، مزه فلز دهان را می توان با چند روش مناسب خانگی درمان کرد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعلام کرد که فردا، دوشنبه، ۱۹ مهرماه فاز اجرایی طرح ملی بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آغاز می شود و در فاز اول یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر از اقشار محروم و روستایی بیمه رایگان از سوی دولت دریافت می کنند.

پرستو صالحی که از چند سال‌ پیش بازی در سینما و تلویزیون را کنار گذاشته با انتشار یک استوری در اینستاگرام به شائبه مهاجرت کردن از ایران دامن زد.

سازمان آگهی های پرسون