تازه‌ترین عناوین

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۱۰هزار و ۶۴۴ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند ومتاسفانه ۱۹۷ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه طرح ترافیک تاثیری بر شیوع کرونا نداشته است، گفت: احتمال بازگشت طرح ترافیک به ساعت قبلی وجود دارد.

با حکم علیرضا زاکانی مریم اردبیلی به عنوان مشاور امور بانوان شهرداری تهران و امیر شهرابی به عنوان مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری تهران منصوب شدند.

قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۹۲۰ تومان رسید.
به‌روزرسانی جدید شبکه اتریوم که الطایر (Altair) نام دارد، قرار است تا ساعاتی دیگر اجرا شود. این به‌روزرسانی اولین اقدام در جهت ادغام شبکه مبتنی بر اثبات سهام بیکن چین (Beacon Chain) و شبکه اصلی اتریوم است.

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۵ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۸۱ نفر رسیده، مرگ چهار میلیون و ۹۷۹ هزار و ۵۴۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۲۱۷ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس به تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی بازار فولاد در مجلس پرداخت و گفت: وزیر صمت در جلسه اخیر کمیسیون از اعضا خواست که برای بررسی این طرح فرصتی به وزارت صمت داده شود زیرا این وزارتخانه برنامه جامعی برای ساماندهی این حوزه دارد.
سازمان آگهی های پرسون