تازه‌ترین عناوین

شهردار منطقه 7 از اجرای طرح نگهداشت محوری همزمان با شروع بارندگی های پاییزی با همکاری و هم افزایی حداکثری ادارات خدمات شهری نواحی پنجگانه در بزرگراه ها و معابر و شریان های اصلی منطقه خبر داد.
بهزاد شیری مدیر‌عامل پست‌ بانک‌ ایران، در تشریح عملکرد ۷ ماهه سال ۱۴۰۰ گفت: تا پایان مهرماه سال‌جاری مبلغ ۱۰۱/۵ هزار میلیارد ریال انواع تسهیلات به ۱۵۱ هزار نفر از مشتریان حقیقی و حقوقی بانک اعطا شده است که این تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد ۵۶ درصد و از نظر مبلغ ۷۲ درصد رشد داشته است.
از پوست انار معمولا افراد استفاده نمی‌کنند و آن را دور می ریزند. اما اگر بدانید که پوست انار از چه خواص و فواید فوق العاده‌ای برخوردار است، هرگز این کار را نمی‌کنید.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شفا دارو، نوسازی و ساختمان تهران و مهندسی نصیر ماشین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
سه شنبه، ۱۱ آبان‌ماه:

ریزش دلار در صرافی ها

هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز در مقایسه با روز گذشته با ۹۵ تومان کاهش به قیمت ۲۶ هزار و ۷۷۸ تومان داد و ستد شد.
شهردار تهران با اشاره به پیشنهاد لغو ممنوعیت تردد شبانه، گفت: باتوجه به شرایطی که امروز در حوزه کرونا وجود دارد، تمامی اعضای حاضر در جلسه گذشته شورای عالی ترافیک قائل به لغو این ممنوعیت بودند.

مراسم تشییع پیکر ایران درودی، بانوی پرآوازه نقاشی معاصر ایران صبح امروز از مقابل موزه هنرهای معاصر تهران به سمت منزل ابدی‌اش برگزار شد.
ارز توکن سریال محبوب Squid Game، پس از یک رشد سرسام‌آور، اکنون تقریبا به صفر رسیده است.

رئیس سازمان صداوسیما نشانی ایمیل خود را برای دسترسی مستقیم و سریع همه مخاطبان سازمان صداوسیما منتشر کرد.
سازمان آگهی های پرسون