بیشترین سود به جیب کدام سهامداران رفت؟

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شفا دارو، نوسازی و ساختمان تهران و مهندسی نصیر ماشین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
تصویر بیشترین سود به جیب کدام سهامداران رفت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 14هزار و 658واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 376هزار و 72واحد به کار خود پایان داد و بیش از 4میلیارد و 343میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 379میلیارد تومان در بیش از 445هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شفا دارو، نوسازی و ساختمان تهران و مهندسی نصیر ماشین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس الکتریک، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان و گسترش صنایع و خدمات کشاورزی بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 2 میلیارد و 41میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و 834میلیارد تومان در 250هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 141واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 542واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توسعه سامانه نرم افزاری نگین، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، بیمه تجارت نو و کشت و دام قیام اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

368909