تازه‌ترین عناوین

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: از آنجایی که دانش‌آموزان زیر ۱۲ سال امکان تزریق واکسن ندارند، مدارس باید با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در تمام اماکن و ساعت‌ها فعالیت داشته باشند.
احتمال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قوت گرفته و گفته می‌شود، دولت قصد دارد در جهت اصلاح ساختار بودجه به زودی لایحه‌ای با قید دو فوریت برای اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی تقدیم مجلس کند؛ موضوعی که موافقان و مخالفان زیادی داشته و باید از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد. در این راستا یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر حاشیه سود شرکت‌های بورسی بعد از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حفظ شود، از آنجاکه پیش از این، تاثیر مثبت حذف ارز ترجیحی بر بازار سرمایه مثبت بوده است، واکنش بورس به این اتفاق مثبت خواهد بود.
پاکسازی آزادراه تهران- شمال از حجم عظیمی از مصالح سریز شده از جاده چالوس به سمتِ این آزادراه ادامه دارد اما تا زمان پاکسازی کامل، آزادراه تهران- شمال در مسیر رفت و برگشت مسدود است.
با توجه به افزایش قیمت خودروها و تجهیزات آن‌ها در کنار افزایش آمار سرقت خودرو در سال‌های اخیر، یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان خودروها جبران خسارت‌های ناشی از دزدیده شدن ماشین است.
احسان شریفی شهردار منطقه ۵ درجریان مانور برف روبی این منطقه نوید داد شهروندان منطقه ۵ در زمان بارش برف هیچ نگرانی نداشته باشند و از این نعمت الهی لذت ببرند.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران اعلام کرد: در پی فعالیت‌های عمرانی خط ۶ مترو منتهی به ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم، قسمتی از محل فعالیت کارگران ریزش کرد.
سال 98 زنی به مأموران پلیس خبر دادکه دو مرد موتورسوار خودروی او را متوقف کرده و به بهانه کمک به او نزدیک شدند و وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس رهایش کردند.
سازمان آگهی های پرسون