تازه‌ترین عناوین

دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، استلزامات بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از منظر رعایت پروتکل های بهداشتی را تشریح و از مدیران مدارس درخواست کرد تا نمون برگ تقاضای بازگشایی خود را در سامانه بارگذاری کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تا ۱۰ روز آینده با واردات و تولید مناسب، نوسانات قیمت مرغ در تهران برطرف می‌شود.

با موافقت نمایندگان تصویب شد؛

حبس و جزای نقدی در انتظار مبلغان شرط بندی

نمایندگان مردم در خانه ملت، هر شخصی که قماربازی، شرط‌بندی یا بخت‌آزمایی را تبلیغ یا ترویج کند یا اشخاص را به هر نحوی به شرکت در این اقدامات تشویق یا دعوت کند، به حبس و جزای نقدی درجه هفت محکوم کردند.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در ماه‌های گذشته پلیس راهور گزارش‌هایی را به ستاد کرونا داده که با توجه به آغاز فصل پاییز و ورود سرما به کشور و آغاز بارش‌ها که استفاده از خودروهای شخصی افزایش می‌یابد محدودیت تردد شبانه لغو شود.
صحبت های عجیب بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی درباره وام گرفتنش از بانک باعث شد باز جنجال به پا شود چرا که خیلی ها لنگ گرفتن وام 70 میلیونی ودیغه مسکن هستند و بهاره وام 400 میلیونی آن هم در گذشته که ارزش بیشتری نسبت به امروز داشت را کوچک می داند.
سازمان آگهی های پرسون