تازه‌ترین عناوین

هوش مصنوعی فرصت‌ها و چالش‌هایی را به بخش آموزش عالی ارائه کرده و این پتانسیل را دارد که بسیاری از حوزه‌های آموزش عالی از جمله مدیریت دانشگاه و تولید محتوای هوشمند را تغییر دهد.

بررسی‌های یک مطالعه بر روی بیش از ۲۱ هزار خانوار ایرانی نشان داده که مصرف فست فود در دوران قرنطینه در خانوارهای ایرانی به شدت کاهش یافته است. اگرچه ممکن است که این اتفاق را خوشایند بدانیم؛ اما این‌که چه غذاهایی جایگزین فست‌فودها در خانوارهای ایرانی شدند و همچنین پیامدهای کلی سلامتی آن، نیازمند مطالعات بیشتری است.
تلاطمات پیوسته در بازار، همچون طوفان بسیاری از بازارها را درمی‌نوردد و تندبادی را شکل می‌دهد که نتیجه اعمال سیاست‌های دستوری و دخالت‌های نابجا از سوی دولت در بسیاری از بازارها است؛ حالا هم این گردباد به صنعت خودرو رسیده و یک معاون وزیر، دستور افزایش قیمت را صادر و وزیر آن را لغو می‌کند. حالا همه چیز به دستور رییس‌جمهور گره خورده است.

هلند امروز (جمعه) اعلام کرد که این کشور از روز شنبه اولین محدودیت‌های کرونایی در غرب اروپا از تابستان سال جاری میلادی (۲۰۲۱) تاکنون را اعمال خواهد کرد.
با اهدای عضو یک مرگ مغزی از هرمزگان، سه کودک در شیراز جان دوباره گرفتند.
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گران‌بها، قیمت طلا 15.1 دلار کاهش یافت.

از ورود گردشگران خارجی تا انتخاب شهر خلاق غذا؛

گردشگری در هفته ای که گذشت

ورود اولین گروه از گردشگران خارجی به ایران، نصب داربست در طاق کسری، انتخاب شهر خلاق غذا، پیشنهاد لغو ویزای گردشگران سلامت کشورهای اسلامی خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس در جاده برفی و لغزنده این محور یک نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

یک روزنامه پرتغالی به اقدام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو برای انتشار پیام قبل و بعد از بازی ایران مقابل لبنان پرداخت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور جدید طالقان - هشتگرد به دلیل بارش سنگین برف، کولاک شدید و کاهش دید رانندگان مسدود شد.
براساس رکوردهای جهانی گینس یک نوزاد که در ۲۱ هفتگی متولد شده، لقب نارس‌ترین کودک جهان که زنده مانده را دریافت کرده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال از مسوولان فدراسیون خواست تا برای برپایی اردو در کیش با حضور چند تیم برنامه‌ریزی کند.
سازمان آگهی های پرسون