تازه‌ترین عناوین

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در ماه‌های گذشته پلیس راهور گزارش‌هایی را به ستاد کرونا داده که با توجه به آغاز فصل پاییز و ورود سرما به کشور و آغاز بارش‌ها که استفاده از خودروهای شخصی افزایش می‌یابد محدودیت تردد شبانه لغو شود.
صحبت های عجیب بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی درباره وام گرفتنش از بانک باعث شد باز جنجال به پا شود چرا که خیلی ها لنگ گرفتن وام 70 میلیونی ودیغه مسکن هستند و بهاره وام 400 میلیونی آن هم در گذشته که ارزش بیشتری نسبت به امروز داشت را کوچک می داند.
خلیج فارس، جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد. از بنادر زیبایش تا جزایر ریز و درشتی که در فصل زمستان، گردشگران زیادی را برای تفریح به سمت خود می‌کشاند. چند سالی می شود که جزیره هرمز که در نزدیکی قشم واقع شده‌ است، طرفداران زیادی پیدا کرده‌ است.
مردم جزیره به زبان فارسی سخن می گویند و گویش آنان تلفیقی از بندری و مینابی است. در میان سخنان هرمزی ها، واژگانی از زبان های هلندی، پرتغالی، انگلیسی، هندی و عربی به گوش می خورد که به دلیل حضور پرتغالی ها، هلندی ها و دیگر ملیت ها در این منطقه به زبان آنها راه یافته اند.
جزیره هرمز به خاطر خاک سرخش مشهور است. رسوبات زمین‌شناختی و مواد معدنی خاک هرمز، این جزیره را به بهشت زمین‌شناسان تبدیل کرده است.
بهترین فصل برای مسافرت به هرمز، نیمه دوم سال است. اواسط پاییز تا اواخر زمستان که هوای مناطق خلیج‌فارس کاملا بهاری و مطبوع می‌شود، بهترین زمان برای تماشای هرمز دوست داشتنی است.
شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است.

یک شرکت ایتالیایی گفته است هرگز قصدی برای نقض تحریم‌ها نداشته است. در سال ۲۰۱۹، این شرکت که دفترش در رم، پایتخت ایتالیا است، یک محموله نفتی خرید که در ظاهر از عراق بود، امری که مقام‌های عراق آن را رد کردند.
متن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) به وسیله پیامک، عکس نوشته، اس ام اس، عکس، شعر، دلنوشته، مسیج، استوری، پست اینستاگرام و پیام در روز مبلاد امام یازدهم برابر با ۲۳ آبان و هشتم ربیع الثانی برای شما همراهان عزیز آماده شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خبر داد که مردی ۶۴ ساله که به علت اختلافات خانوادگی زنش را به قتل رسانده بود، خود را به کلانتری۱۲مطهری معرفی کرد.
سرپرست معاونت محیط‌ زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: تغییر اقلیم یک چالش جهانی و موضوع بسیار پیچیده‌ای است که بر روی اقتصاد و امنیت غذایی اثر می‌گذارد و امری اجتناب‌ناپذیر است.
سامانه ایمیل دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) مورد حمله سایبری قرار گرفته و پیام‌های اخطار جعلی برای شرکت‌های آمریکایی ارسال شده است.
سازمان آگهی های پرسون