تازه‌ترین عناوین

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۱۵ ارز کاهش و قیمت ۱۴ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۷ ارز ثابت ماند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به دلیل تلاش‌های آمریکا برای احیای مذاکرات هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی، با رابرت مالی دیداری نخواهد داشت.
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با ۵۸ سنت معادل ۰.۷ درصد کاهش به ۸۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.
در قالب یک تیم تحقیقاتی ایرانی و آلمانی و به سرپرستی عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، گونه جدید ماهی کشف و ثبت جهانی شد و به نام علی دایی، افتخار فوتبال ایران نامگذاری گردید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: زلزله هرمزگان خسارتی به نیروگاه اتمی بوشهر وارد نکرده و همه تأسیسات، تجهیزات و ساختمان‌های نیروگاه در صحت کامل هستند.
زمین‌لرزه‌ای‌ به بزرگی ۳.۵ ریشتر، حوالی سالند در استان خوزستان را لرزاند.
زلزله 6.4 ریشتری ساعتی پیش هرمزگان را لرزاند. بیشترین تخریب این زلزله در مناطق سیاه کوه، فین و تخت بوده است .
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۵۳ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۷۰۵ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۱۱۰ هزار و ۸۷۰ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۹ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۴۵۰ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.

رئیس هیات اسکی استان تهران گفت: پیست اسکی توچال در فصل ورزشی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ امروز (یکشنبه) ۲۳ آبان ماه با حضور رئیس فدراسیون، فرماندار شمیرانات، مسئولان ورزشی و تله کابین بازگشایی شد.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ هوای سرد همراه با کاهش نسبی دما به‌ویژه در نیمه شمالی کشور هشدار داد و توصیه‌هایی را در حوزه کشاورزی ارایه کرد.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: بنابر آوردهای صورت گرفته قیمت تمام شده هر کیلو قزل آلا ۶۵ هزار تومان است.
سازمان آگهی های پرسون