تازه‌ترین عناوین

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در بازه زمانی اول تا ۳۰ آذرماه، به صورت اینترنتی و حضوری، از ساعت ۷ صبح امروز سه شنبه ۲۵ آبان در سراسر کشور آغاز شد.

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۵۴ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۹۷۸ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۱۲۲ هزار و چهار نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۳۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۳۷۹ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.
ثبت‌نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شوراهای حل اختلاف به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه ۲۵ آبانماه ۱۴۰۰ در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی شروع و تا پایان روز پنجشنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۰ انجام خواهد پذیرفت.

3/5 میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه‌شده ایران در دسترس قرار گرفته است. یک منبع آگاه به کیهان گفت که از منابع مختلف گشایش‌های دیگری در راه است که به‌تدریج حاصل می‌شود.
برای دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

رئیسی وارد مجلس شد

رئیس جمهور برای دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش وارد مجلس شد.
حضرت معصومه، خواهر امام رضا (ع) در سال 201 هجری قمری رحلت کرده اند و به مناسبت رحلت ایشان پیام تسلیت حضرت معصومه (س) را برای شما آماده کرده ایم.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۵۴ میلیون و ۵۰ هزار و ۵۸۰ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۱۱۵ هزار و ۸۰۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۹ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۷۳۶ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵ ریشتر در عمق ۱۳ کیلومتری زمین حوالی «فین» در استان هرمزگان را لرزاند.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه جذب و نگهداری پزشکان در پزشکی قانونی با پرداختی‌های فعلی بسیار دشوار است، گفت: نیروهای پزشک و کارشناس به دلیل فراهم بودن شرایط کاری بهتر در خارج از سازمان، تمایل چندانی به اشتغال در پزشکی قانونی ندارند.
سازمان آگهی های پرسون