تازه‌ترین عناوین

در جهت بررسی تحولات منطقه صورت گرفت؛

عزیمت امیرعبداللهیان به باکو

وزیر امور خارجه کشورمان به جهت گفتگو و تبادل نظر برای گسترش مناسبات دوجانبه ایران و آذربایجان در راس هیئتی عازم باکو شد.
نگرانی‌ها در مورد اثربخشی واکسن‌های گوناگون بر سویه‌های جدید کرونا در حال افزایش است. مدرنا می‌گوید واکسنش برای مقابله با همه سویه‌ها مؤثر است، البته پس از دوز سوم. بایون‌تک- فایزر هم روی واکسن اختصاصی کار می‌کنند. بر پایه نتایج یک تحقیق، واکسن مدرنا پس از دوز سوم در برابر امیکرون مؤثر است. شرکت بیوتکنولوژی مدرنا هم تاکید کرد که نخستین گام در راه مبارزه با امیکرون که به سرعت در حال گسترش است، زدن دوز سوم این واکسن است.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از تسهیل‌گری اشتغال توسط شهرداری تهران در مناطق خبر داد و گفت: مطابق توافقنامه صندوق کارآفرین امید مقرر است در دوره مدیریت جدید در مناطق اجرایی شود تا میزان کارآفرینی را در مناطق شهری افزایش دهیم.
بازدید و صرف کردن غذا در عجیب ترین رستوران های دنیا می تواند از بخش های هیجان انگیز یک سفر باشد که معمولا افراد خوش خوراک را به وجد می آورد.
بر اساس گزارش‌های منتشرشده، تیم اتریوم اخیرا یک شبکه آزمایشی به نام کینتسوگی (Kintsugi) را راه‌اندازی کرده که آخرین گام در جهت جایگزینی الگوریتم اجماع فعلی اثبات کار اتریوم با اثبات سهام است و عملاً فرآیند انرژی‌بر استخراج به پایان خواهد رسید.
سازمان آگهی های پرسون