تازه‌ترین عناوین

رژیم آلکالاین بر اساس این ایده به وجود آمده که جایگزین کردن غذاهای اسیدی با غذاهای قلیایی سلامت انسان را تقویت می‌کند.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: مرغ از نظر موجودی، وفور کافی در بازار دارد و ویترین مغازه‌ها پر از مرغ باقی می‌ماند و از نظر قیمتی نیز نسبت به گذشته، متعادل‌تر شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره حادثه صبح امروز، بیان داشت: از همه شهروندان عزیز که دچار مصدومیت شدند و همچنین عزیزانی که با تأخیر در برنامه کاری خود مواجه شدند پوزش می‌طلبیم.
بیت کوین دو روز پیش یک حرکت صعودی جدید را از بالای ۴۵,۵۰۰ دلار آغاز کرد. روند صعودی قیمت همچنان ادامه دارد و ممکن است در ادامه خریداران بتوانند مقاومت کلیدی ۵۰,۰۰۰ دلاری را هم پشت سر بگذارند.

مهلت ثبت نام مرحله پذیرش دوره‌های کاردانی «فنی و حرفه‌ای» و کارشناسی «مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای» دانشگاه جامع علمی - کاربردی بهمن ماه سال ۱۴۰۰ امروز به پایان می‌رسد.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران گفت: اداره کل بیمه سلامت کار خود را انجام داده است و برای تحقق بهتر امر و اجرای قانون نیاز به همکاری همه اعضای نظام سلامت داریم. سازمان بیمه سلامت وظایف خود را از نظر سامانه استحقاق سنجی و نسخه الکترونیک انجام داده است و حتی این سامانه‌ها را در اختیار سایر ذی‌نفعان، سازمان‌ها و پزشکان و موسسات طرف قرارداد گذاشته است.
محمد رضا لواسانی خبر افزایش قیمت بنزین را کذب دانست و تاکید کرد تغییر قیمت‌ حامل‌های انرژی نیازمند مصوبه مجلس است.
سازمان آگهی های پرسون