تازه‌ترین عناوین

سر تیز خلال دندان به راحتی می‌تواند لثه را پاره کند یا تصادفاً جایی از دهان را ببرد. این امر باعث ایجاد یک زخم باز می‌شود که مستعد عفونت ناشی از باکتری‌هاست.
متخصص اعصاب و روان گفت: طی مشاهدات انجام شده توسط روانپزشکان متخصص، بیماری کرونا به صورت مستقیم بر روی بیماران تاثیرات روانی ندارد و اختلالات عصبی پیش آمده ناشی از این ویروس به دلیل عوارض داروهای تجویز شده و عوامل محیطی است.
هزینه سنگین خرید اوراق وام مسکن که در روزهای گذشته خبرساز شده بود، سرانجام باعث شد که بانک مسکن برای این موضوع فکری کرده و یک طرح جدید بدهد.
فرآیندهای متابولیک به صورت مرحله ای انجام میگیرند وهر مرحله توسط آنزیم خاصی کنترل می شود که محصول ژن خاصی است.وجود نقص در آن ژن خاص باعث عدم تولید ویا عدم فعالیت آنزیم مربوطه می شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران و کاهش دما تا ۸درجه سانتیگراد از فردا شب (۲ دی ماه) خبر داد.
در دنیای ارتباطات فردی و اجتماعی زبان بدن نقش مهمی ایفا می کند ، یک فرد در مصاحبه های کاری و حتی جلسه خواستگاری بایستی مراقب حرکت دست و اعضای بدن خود باشد.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، به رقم ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان معامله شد.
جهت رسیدگی به مصدومان حادثه متروی تهران-کرج صورت گرفت؛

دستور ضرب الاجلی وزیر کشور به استانداران تهران و البرز

احمد وحیدی به استانداران تهران و البرز دستور داد به فورا به وضعیت مصدومان حادثه برخورد دو رام قطار شهری در محدوده چیتگر (متروی تهران- کرج) رسیدگی کنند.
وجود دعوا نشانه این است که هر دوی شما به رابطه‌ی مشترکتان اهمیت می‌دهید. دعوا راهی آسان برای تعیین این مسئله است که آیا شریک زندگی شما در طولانی مدت با شما همراه است یا خیر.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز ۱۷۰ هزار تومان افزایش دارد.
سازمان آگهی های پرسون