تازه‌ترین عناوین

از عکسی به عنوان ستون‌های آفرینش شبح مانند با پس زمینه‌ای پرستاره به عنوان واضح‌ترین تصویر گرفته شده از فضا نام برده می‌شود که توسط تلسکوپ هابل گرفته شده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: بنابه پیش‌بینی زلزله‌شناسان امکان وقوع زلزله در تهران بین ۷ تا ۷/۵ ریشتر وجود دارد و کمتر از یک دقیقه امکان اعلام اطلاع‌رسانی را داریم.
دوزهای تقویتیِ واکسن‌های کووید اکنون به طور گسترده در کشورهای مختلف در دسترس هستند و بزرگسالان (و برخی از نوجوانان) تشویق می‌شوند تا برای جبران کاهش اثربخشیِ واکسیناسیون اولیه،‌ دزهای بیشتر از واکسن را نیز دریافت کنند.
شافعی گفت: تغییرات کارت بازرگانی در سامانه جامع تجارت انجام شده و تمامی تایید‌ها از طریق سامانه جامع تجارت صورت می‌گیرد و بعد از آن کارت بازرگانی صادر می‌شود.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان معامله شد.
میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور در حالی به زیر ۵۰ درصد رسیده که وزارت بهداشت از شناسایی دست‌کم ۱۴ مورد قطعی ابتلا به ویروس جهش‌یافته کرونا، موسوم به اومیکرون، در کشور خبر داده است!
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی (تلکام ۱۴۰۰) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران امروز به کار خود پایان داد.
با مساعدت دفتر ریاست قوه قضائیه و موافقت کتبی ضابطان قضایی، دادستان تهران با آزادی مشروط علیرضا گلی پور موافقت کرده است و پرونده جهت تصمیم گیری نهایی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال شده است.

قرعه کشی دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۶ محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، کوییک.اس، شاهین.جی، ساینا.اس و سایپا ۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.
سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به آمار داوطلبان کنکور دکتری گفت: داوطلبان تا ۱۰ دی ماه فرصت دارند در مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ ثبت نام کنند.

سازمان آگهی های پرسون