تازه‌ترین عناوین

در آستانه سال نو میلادی کلیسا وانک اصفهان و محله جلفا آدین بندی شده است. با شروع جشن های ارامنه، شهروندان اصفهانی نیز با حضور در کلیسای وانک در کنار هموطنان ارامنه خود به استقبال سال نو میلادی می روند.
منبع: تسنیم
طیف مدعی اصلاح‌طلبی که مدیریت و سیاست‌ورزی‌شان با شعار مذاکره و ادعای تعامل با غرب و رونق اقتصادی طی 8 سال گذشته نتیجه‌ای جز خسارت سنگین به اقتصاد کشور و معیشت مردم به علاوه بازگشت تحریم‌ها و تحمیل هشتصد تحریم جدید دیگر نبوده است، از کارنامه4 ماهه پربار و قابل دفاع دولت رئیسی به دست و پا افتاده و طی روزهای اخیر دست به اقدامی بسیار زشت در جهت تخریب روابط شکل گرفته با همسایگان زده‌اند.
شهردار گلپایگان با اشاره به خودسوزی یکی از شهروندان در شهرداری این شهر گفت: علت این خودسوزی که امروز دوشنبه، ۶ دی‌ماه رخ داد، به این مجموعه مربوط نمی شود.
دروغ گفتن در کسب‌وکار و زندگی و روابط شخصی شما مشکل ایجاد می‌کند. اما راست‌گو بودن هم به شما کمکی نمی‌کند اگر مردم شمارا یک فرد دروغ‌گو فرض کنند.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: هکرها پیامی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند که اگر کد ۶ رقمی پیامکی را برایشان ارسال نکنید، شبکه اجتماعی شما بسته می شود،این پیام جعلی و کلاهبرداری است.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، تاکنون ۵ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۲۱۳ نفر در کشور، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مدونا، خواننده و بازیگر ۶۳ ساله آمریکایی تصاویری از خودش را به مناسبت کریسمس منتشر کرد.

وزارت بهداشت اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته متاسفانه 34 بیمار کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند. همچنین در این بازه زمانی، در ۲۰ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و ۵ استان نیز یک فوتی داشته‌اند.

مالک پیشین باشگاه ملوان که ظاهرا در امر صادرات شتر هم فعالیت داشته و مدعی خرید تیم‌های زیادی از جمله داماش و پرسپولیس بوده دوباره کاندیدای مدیریت در پرسپولیس شده است.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عامل دو قتل طی کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سازمان آگهی های پرسون