تازه‌ترین عناوین

بسیاری از ما بازگشت اسید معده به سمت بالا که اصطلاحا «ریفلاکس اسید» نامیده می‌شود را تجربه کرده‌ایم. مسلما این اتفاق احساس ناخوشایندی است که بر فعالیت روزمره ما اثر منفی می‌گذارد. به همین دلیل، حتما برای یک بار هم که شده به دنبال راه حلی برای کاهش فوری اسیده معده و یا پیشگیری از آن گشته‌اید.
کارآگاهان جنایی استان مازندران وقتی از مرگ مشکوک دختربچه‌ای سه‌ساله در بیمارستان مطلع شدند، به محل رفتند و بررسی‌های خود را آغاز کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام اعضای باند سه نفره خبر داد که با پرتاب آب دهان از شهروندان سرقت می‌کردند.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۹ دی‌ماه)، ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان معامله شد.
برنج ممکن است برای نیازهای غذایی همه مناسب نباشد. به عنوان مثال، افرادی که سعی می کنند کربوهیدرات یا کالری کمتری مصرف کنند، ممکن است جایگزین سبک تری مانند گل کلم برنجی بخواهند.
وزارت بهداشت اعلام کرد: در شبانه روز ۱۰۰۲ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۳۳ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
سام درخشانی با استفاده از اپلیکیشن‌های سرگرمی‌ساز، سر خود را بر روی یک پیکره رقصان قرار داد و ویدیویی به مناسبت سال نوی میلادی منتشر کرد. سام درخشانی با استفاده از اپلیکیشن‌های سرگرمی‌ساز، سر خود را بر روی یک پیکره رقصان قرار داد و ویدیویی به مناسبت سال نوی میلادی منتشر کرد.
سازمان آگهی های پرسون