تازه‌ترین عناوین

این هفته برای دومین هفته پیاپی صدای موسیقی زنده در سالن‌های پایتخت به گوش خواهد رسید. در گزارش زیر از زمان برگزاری کنسرت ها مطلع شوید.
رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی بانکی و حقوقی گفت: یکی از شگردها و ترفند‌های مجرمان فضای مجازی هدایت کاربران و فریب‌خوردگان به لینک‌های جعلی و یا حاوی بدافزار است.
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در مسیر برگشت محورهای شمالی از فردا خبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود که همراه با بارش سنگین برف و باران خواهد بود.
وزیر صمت با بیان اینکه در برخی از صنایع مثل فولاد به این پایداری رسیدیم، گفت: باید در صنعت آلومینیوم نیز به همین مرحله برسیم بنابراین همه انرژی باید بر صنایع پایین دست و بالادست متمرکز شود.
جواد حمیدی راوری در حکمی «مادر همسر» خود را به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری بجنورد منصوب کرده است!
برنامه دفتر پاییز با فرا رسیدن فصل زمستان با عنوان دفتر زمستان از رادیو صبا پخش می شود و «امیرحسین مدرس» در بخش جدیدی از ابین برنامه نقش پیرمرد لبو فروش را بازی می کند.

قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ و ابهامات در خصوص تقاضا در کوتاه مدت، کاهش یافت و بخشی از رشد قیمت چشمگیری که در دو روز معامله گذشته کسب کرده بود، از دست داد.
کووید طولانی با طیفی از علائم همراه است که می‌تواند هفته‌ها یا ماه‌ها پس از آلوده شدن به کروناویروس ادامه داشته باشد یا ممکن است هفته‌ها پس از عفونت ظاهر شود. همچنین کووید طولانی ممکن است برای هر بیمار مبتلا به کووید-۱۹ اتفاق بیفتد، حتی اگر بیماری خفیف باشد یا علائمی نداشته باشد.
سازمان آگهی های پرسون