تازه‌ترین عناوین

مهلت انتخاب رشته و اصلاحات مربوط به رشته محل‌هایی که ظرفیت پذیرش آنها تکمیل نشده و همچنین پذیرش‌ رشته‌ محل‌های جدید در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۴۰۰ تمدید شد.
حجت اله صیدی مدیر عامل بانک صادرات ایران با حرکتی شایسته که مورد توجه و تحسین کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است؛ افشین خانی معاون ارزی جدید بانک مرکزی را بدرقه کرد.
ساعت ۱۵و۱۲ دقیقه امروز دوشنبه ۲۷ دی ماه زلزله‌ای با قدرت ۴.۹ ریشتر شهر هرات افغانستان را لرزاند.
بازیگر سریال «خوش رکاب» گفت: در حال حاضر در بخش آی سی یو بیمارستان عرفان بستری هستم و حال خوبی ندارم و پزشکان می‌گویند قلبم در وضعیت بدی است و فقط باید دعا کنیم که بتوانم این شرایط را پشت سر بگذارم.
مرد مسلح با ورود به خانه‌ای در زاهدان پدر و مادر خانواده را مقابل چشمان فرزندانشان به گلوله بستند و با سرقت خودرو و طلاهای آنها پا به فرار گذاشتند.
قوه قضائیه در حاشیه رود چالوس اقدام به ساخت و ساز کرده که یک بنای کوچک مربوط به سالیان قبل است؛ به رئیس دادگستری استان البرز تأکید کردم که اولین ساخت و سازی که در حاشیه رود باید قلع و قمع شود همین بناست.
خوابیدن روی زمین سفت، با وجود داشتن یک تختخواب نرم شاید دیوانگی به نظر برسد، اما معلوم شده این کار شاید راحت نباشد اما برای سلامت ما بسیار مفید است.
یک مقام مسئول با بیان اینکه ادعای معدوم سازی فلفل‌های ایرانی توسط جمهوری آذربایجان در دست بررسی است، گفت: تاکنون هیچگونه مستنداتی در این زمینه به ما ارائه نشده است.

تمام کارگران کشور اعم از کسانی که به هر دلیلی شغل خود را از دست داده‌اند، کارگران آزمایشی، ساعتی، نیمه وقت و فصلی مشمول دریافت عیدی هستند و کارفرما موظف به پرداخت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سفر به امارات برای بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ به بیماری کووید ١٩ مبتلا شدم و به همین دلیل و به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می پردازم.
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ بخشنامه به دانشگاه ها برای ازسرگیری آموزش حضوری تمامی مقاطع تحصیلی از نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون