بدرقه خاص آقای مدیر عامل/فیلم

حجت اله صیدی مدیر عامل بانک صادرات ایران با حرکتی شایسته که مورد توجه و تحسین کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است؛ افشین خانی معاون ارزی جدید بانک مرکزی را بدرقه کرد.
تصویر بدرقه خاص آقای مدیر عامل/فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت اله صیدی مدیر عامل بانک صادرات ایران با حرکتی شایسته که مورد توجه و تحسین کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است؛ افشین خانی معاون ارزی جدید بانک مرکزی را بدرقه کرد.

افشین خانی که پیش از این معاون بین‌ الملل بانک صادرات ایران بود ، روز گذشته طی حکمی از سوی رئیس کل بانک مرکزی به عنوان معاون ارزی جدید بانک مرکزی منصوب شده بود.

بدرقه ساده و صمیمی صیدی از افشین خانی در بانک صادرات که بی هیچ گونه تشریفات خاصی برگزار شده، در فضای مجازی مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

یکی از کاربران با اشاره به اینکه این یک رسم قدیمی و اعتقادی مذهبی است که همه ما مسافران‌مان را از زیر قرآن رد می‌کنیم و پشت سرشان آب می‌ریزیم تا خیلی زود و به سلامت به خانه برگردند!

افشین خانی دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاست‌گذاری بازرگانی در دانشگاه تهران است. وی تا پیش از این، به مدت بیش از ۲۰ سال در سمت‌هایی همچون عضو هیات عامل و معاون امور بین‌الملل بانک صادرات ایران، رئیس و معاون اداره کل ارز بانک صادرات ایران، رئیس هیات مدیره صرافی سپهر و عضو کمیته‌های عالی ارزی و اعتبارات بانک صادرات ایران مشغول فعالیت بوده است.

380593