ماجرای تیراندازی در خیابان شریعتی چه بود؟

فردی که شب گذشته اقدام به تیراندازی در محدوده خیابان شریعتی کرده بود، دستگیر شد.
تصویر ماجرای تیراندازی در خیابان شریعتی چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شب گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که از درگیری فردی در محدوده خیابان شریعتی و پل رومی تهران حکایت داشت و در توضیح آن گفته شده بود که متهم اقدام به تیراندازی در این محدوده کرده است.
در همین راستا نیز ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش وارد عمل شده و این فرد را که غیرنظامی بود، شناسایی، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

در جریان تحقیقات اولیه از متهم دستگیر شده مشخص شد که درگیری میان او و صاحب یک فست فود در محدوده خیابان شریعتی، نبش خیابان موسیوند رخ داده است و این فرد اقدام به شلیک سه تیر کرده و همین موضوع نیز موجب ایجاد درگیری و وحشت مردم شده است.

ماجرای تیراندازی در خیابان شریعتی چه بود؟/ عکس

پلیس تهران نوع این اسلحه به کار رفته در این درگیری را زعاف اعلام کرد و گفت: متهم دستگیر شده تیرها را به سمت مالک فست فود شلیک کرده بود که البته به وی اصابت نکرده بود.

همچنین با دستگیری این متهم اسلحه زعاف و پنج تیر جنگی همراه وی نیز کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش نیز درباره رسیدگی به این پرونده گفت: این موضوع در حال رسیدگی است و ماموران پلیس پایتخت با دستور مقام قضایی تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این موضوع و نیز نحوه و چگونگی تهیه سلاح را در دستور کار خود قرار داده اند.

شب گذشته، راننده یک دستگاه سواری مازراتی در خیابان شریعتی اقدام به تیراندازی و درگیری کرده بود که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود.

منبع: ایسنا

381178