تازه‌ترین عناوین

دانشمندان علوم پزشکی در ووهان چین نسبت به سویه جدیدی از کووید موسوم به "NeoCov" هشدار دادند که پیش بینی می شود سرعت انتقال و میزان مرگ و میر ناشی از آن بالا باشد.

به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل تخصصی:

بانک رفاه کارگران دعوت به همکاری می‌کند

بانک رفاه کارگران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل تخصصی، از بین دانش‌آموختگان دانشگاهی واجد شرایط دعوت به همکاری کند.
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت‌نام کنکور 1401 از فردا، جزئیات برگزاری این آزمون را تشریح کرد و گفت: اصلاح سهمیه‌ها به کنکور 1401 نمی‌رسد.
رئیس بانک سلول، بافت و عضو مرکز تحقیقات پزشکی قانونی درباره شرایط و نحوه اهدای جسد برای مقاصد آموزشی که به اهدای کالبد آموزشی نیز مشهور است، گفت:‌ وقتی فردی که دارای کارت داوطلب اهدای جسد است، فوت می‌کند، پزشکی قانونی با خانواده این فرد مرتبط می‌شود، یا در مواردی با توجه به وصیت این افراد، خانواده به سراغ پزشکی قانونی آمده و درخواست اهدای جسد را مطرح می‌کنند. در ادامه پیکر فردی که برای انجام مقاصد آموزشی، اهدای کالبد کرده است، به بهشت زهرا(س) منتقل شده و بعد از انجام تشریفات مذهبی به پزشکی قانونی منتقل شده و سپس آماده سازی پیکر متوفی انجام می‌شود.
در تاریخ 4 بهمن‌ماه گزارش تحت‌عنوان تیتر «انحصار خودرو روی دیگر خود را نشان داد» در روزنامه منتشر شد که در آن به جولان شرکت‌های خودروسازی چینی در فضای انحصاری حاکم بر بازار خودرو پرداخته بود.
در حادثه تصادف قطار محلی پیشوا-ورامین-تهران با یک خودورو وانت که ساعت ۷:۴۵ صبح امروز روی داد۶ نفر مصدوم و یک نفر جان باختند.

عضو کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ با اشاره به اینکه اومیکرون تا ۸۰ درصد موارد بدون علامت است افزود: علائم آن شبیه سرماخوردگی است.
مسعود کیمیایی شب گذشته در واکنش به انتخاب شهاب حسینی به عنوان داور چهلمین جشنواره فیلم فجر از شرکت در این دوره انصراف داد هم چنین پولاد کیمیایی هم بازیگر فیلم سینمایی «خائن کشی» در صفحه شخصی خود خبر از انصراف در چهلمین جشنواره فیلم فجر داد.

قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با ۰.۳۳ درصد کاهش به ۱۷۹۱ دلار و ۵۳ سنت رسید.
معاون وزارت بهداشت گفت: با تاکیدی که سازمان امور استخدامی انجام می‌دهد و بعد از تصویب در ستاد ملی، تزریق دز سوم واکسن هم اجباری می‌شود
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، فعالیت رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری که واکسن نزده‌اند، ممنوع است.
بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت ها در ۷ شهر با وضعیت قرمز اعمال می شود و در ۴۳ شهر از جمله تهران، شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه ۳ هستیم.
سازمان آگهی های پرسون