تازه‌ترین عناوین

چغندر یک ریشه گیاهی باستانی محسوب شده که در درمان بسیاری بیماری ها مانند سرطان و پیشگیری از ابتلا به انها با تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیرگذار است.
روانپزشک ها ، روانشناس ها و جامعه شناس ها؛ همگی بر این باور هستند که شرایط مختلف آب و هوایی، روی خُلق و خوی مردم تاثیر دارد.
برف به علت رنگ سفید که رنگی خنثی و آرامش بخش است باعث خوشحالی مردم می شود.
سلامت روح به سلامت جسم تاثیر دارد؛ زمانی که روح آدم در سلامت باشد، باعث میشود که با نشاط تر و هدفمندتر زندگی کند.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با شیوع پیک جدید کرونا و افزایش تعداد مبتلایان، قیمت شلغم و لیموشیرین در بازار نوساناتی داشته است.
سرهنگ رضا گودرزی رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران آسمان نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده باران، در بخش‌های شمالی بارش باران و برق و در ارتفاعات مه و بارش برف و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
به دلیل ولنتاین و روز پدر تقاضا برای خرید موبایل‌هایی مانند آیفون و برخی مدل‌های سامسونگ با رنج قیمتی هفت تا ۱۰ میلیون تومان زیاد شد.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی اعلام کرد که براثر این حادثه رانندگی از برخورد سه دستگاه خودرو  در محور مشهد- سرخس رخ داد که منجر به جان باختن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر شد.
گزارش های میدانی نشان می دهد متوسط قیمت جوراب در سطح خرده فروشی ها ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان است، اما در فروشگاه های اینترنتی به ۲۵۰ هزار تومان هم می رسد.
ردمی به صورت رسمی از همکاری خود با تیم فرمول یک مرسدس AMG به عنوان شریک انحصاری در عرضه نسخه محدودی از گوشی هوشمند سری ردمی K۵۰ با نام احتمالی ردمی K۵۰ مرسدس F۱ خبر داد.
دمنوش‌هایی مانند آویشن شیرازی، مرزنجوش، پونه‌کوهی، نعناع، گل پنیرک، ختمی و زوفا، قدومه شیرازی، اسطوخودوس، بابونه، کاکوتی و عناب از جمله دمنوش‌های مناسب برای تقویت سیستم ایمنی بدن هستند.
سازمان آگهی های پرسون