تازه‌ترین عناوین

آرایش کردن یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که یک خانم می‌تواند انجام دهد. اما مانند هر چیزی، در آرایش کردن نیز باید تعادل رعایت شود.
ماجرای هولناک این جنایت از شهریورماه ۱۳۸۹ و با مراجعه پسر جوانی به پلیس آگاهی تهران فاش شد. این مرد شکنجه‌گر پس از ۱۱‌ سال می‌تواند با سپردن وثیقه میلیاردی آزاد شود.
تحقیقات گسترده در پرونده خانه وحشت تهران و انجام آزمایش دی‌ان‌ای به کشف هویت دختری که در این خانه به قتل رسیده بود منجر شد.

طی چند روز گذشته اخبار رابطه سحر قریشی با امیر تتلو در فضای مجازی انتشار یافته بود که با ویدئوی روز گذشته این بازیگر سینما در ویلای ترکیه، شایعات را به واقعیت نزدیکتر کرد.
اینستاگرام به قابلیت جدیدی به نام «Private Story Likes» یا «لایک کردن استوری به صورت خصوصی» مجهز شده که امکان لایک کردن مستقیم استوری را با ضربه زدن روی آیکون قلب برای کاربران فراهم می‌‌کند.
نماینده ولی فقیه در حج و زیارت با اشاره به پیش‌بینی‌ها و شنیده‌ها درباره حج ۱۴۰۱ گفت: عربستان هنوز با هیچ کشوری درباره حج صحبت و مذاکره نکرده و بعید است ایران به عمره امسال برسد.
تقاضا برای خرید گوشی‌های آیفون افزایش پیدا کرد. قرار گرفتن در مناسبت‌هایی نظیر ولنتاین و روز مرد می‌تواند از عوامل مهم رشد تقاضا باشد. طی این دو روز نه‌تنها گوشی،بلکه خرید لپ‌تاپ و برخی لوازم الکترونیکی روند صعودی قابل‌توجهی داشت. اما آیا آشتی مشتریان با این بازار منجر به کاهش قیمت موبایل می‌شود؟
سازمان آگهی های پرسون