تازه‌ترین عناوین

در تقویم سلامت جهانی، 15 فوریه مصادف با 26 بهمن به‌عنوان روز جهانی‌ «سرطان کودکان» نامگذاری شده‌است تا توجه بیشتری نسبت به این بیماری، اهمیت تشخیص زودهنگام و اقدام برای درمان مناسب صورت گیرد.
با وجود اثبات عدم اثربخشی آنتی‌بیوتیک‌ها در درمان بیماری کرونا و حذف آن از پروتکل درمانی کرونا، همچنان شاهد تجویز گسترده داروهایی نظیر آزیترومایسین توسط پزشکان هستیم که این امر خطر مقاومت میکروبی را در آینده نزدیک به شدت افزایش می‌دهد.
سرقت پل در غرب تهران یکی از خبرهایی بود که در میانه بهمن‌ماه جاروجنجال زیادی در فضای خبری ایجاد کرد و حالا رییس پلیس پایتخت از جزئیات بیشتر ماجرای سرقت این پل پرده برداشته است.
بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، مجموع واکسن های کرونا تزریق شده در کشور به ۱۳۸ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۳۸۷ دُز رسید.
به سرقت رفتن خودرو کابوس بی‌پایان صاحبان اتومبیل است. امکان ندارد کسی این کابوس بی‌تکرار را نادیده بگیرد چرا که مسئله امنیت خودرو و خطر همیشگی سرقت آن، مشکلات زیادی را برای صاحبان اتومبیل به وجود آورده است.
ثبت‌نام‌ برای شرکت در نهمین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰ امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.
تحقیقات نشان می‌دهند که استفاده موضعی از برخی اسیدها می‌تواند باعث حساسیت به نور خورشید شود، بنابراین برای محافظت از پوست‌تان حتما هر روز صبح از ضدآفتاب استفاده کنید.
عضو هیات علمی دانشگاه مشهد:

تهوع و استفراغ علامت سویه جدید کروناست

عضو هیات علمی گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اظهار اینکه تهوع و استفراغ علامت سویه جدید کروناست، تاکید کرد که در شرایط فعلی هر نوع علائم سرماخوردگی اعم از سرفه و گلودرد باید اومیکرون تلقی شود.
این سوالی است که نه تنها خانم‌های خانه‌دار هنگام خانه تکانی عید نوروز، بلکه تعداد زیادی از افراد به دنبال پاسخ آن هستند. همراه ما باشید.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود در پی پرونده شکایت باشگاه هوادار از استقلال صادر کرد و بر این اساس «امیرحسین حسین‌زاده» به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
یک بیمار آمریکایی مبتلا به سرطان خون پس از دریافت سلول‌های بنیادی اهدا کننده‌ای که به طور طبیعی در برابر ویروس عامل بیماری ایدز مقاوم است، بهبود یافت و تبدیل به سومین فرد و اولین زن بهبود یافته از این بیماری با کمک پیوند تا به امروز شد.
دولت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی مربوط به ۲۲ بهمن را به چهار دهک اول جامعه پرداخت کرد. بسیاری از کسانی که مشمول دریافت این یارانه نشدند، خود را در این چهار دهک می‌بینند. چطور بفهمیم در چه دهکی قرار داریم؟

وزارت دفاع روسیه گفت که تعداد بیشتری از نیروهای این کشور امروز از شبه جزیره کریمه به پایگاه‌های خود باز می‌گردند.
سازمان آگهی های پرسون