تازه‌ترین عناوین

قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۱ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱۳۱ هزار تومان کاهش یافت.
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از آغاز بارش برف و باران در کشور از روز شنبه خبر و برای استان‌های جنوبی هشدار داد.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز، ۸۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به مردم پرداخت شده است و ۱۳۰۰ میلیارد تومان هم در دست اقدام برای پرداخت است.
کنسرت بین دو نیمه مسابقه پربیننده «سوپر بول» پنجاه و ششم (Super Bowl LVI ۲۰۲۲) امینم، رپر و بازیگر فیلم «۸ مایل» (۸ Mile) در اقدامی مشابه با «کالین کپرنیک»، کوارتربک مسابقات ان‌اف‌ال زانو زد.

دزدان نقابداری که با تهدید قمه از شهروندان زورگیری می‌کردند در حالی با تلاش نیرو‌های کلانتری احمدآباد مشهد دستگیر شدند که پلیس برای به دام انداختن آن‌ها در یکی از پارک‌ها شلیک کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه معابر خلوت باعث افزایش سرعت‌ می‌شود،گفت: با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خودرا بالا ببرند و باعث حادثه شوند.
مراسم اعطای جوایز هفتاد و دومین جشنواره فیلم برلین با اعطای جوایز بخش‌های مختلف برگزار شد و سینماگران ایرانی سه جایزه دریافت کردند.
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما «سلام تهران» وضعیت آب‌وهوای هفته آتی ایران را پیش‌بینی کرد.
با توجه به ادعای مدیران پیشین پرسپولیس مبنی بر درآمد ۳۳۰ میلیاردی این باشگاه در لیگ بیست‌ویکم، به نظر می‌رسد هیچ تعهدی برای کارگزار جهت تحقق این مبلغ وجود ندارد.
به مناسبت سالروز وفات بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب(س) مجموعه پیام تسلیت وفات حضرت زینب (س) و اس ام اس وفات حضرت زینب (س) را برای تسلیت گویی به دوستان قرار داده‌ایم
سازمان آگهی های پرسون